کد خبر: ۳۳۶۰۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

دایی: فدراسیونی‌ها قوانین خودشان را نقض کردند

علی دایی با انتقاد از تصمیم کمیته انضباطی برای مهاجم تیمش گفت که دلایل غیرفوتبالی باعث شده فرید کریمی محروم شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری پیش از بازی با ملوان اظهار کرد: کارت بازی فرید کریمی را خود سازمان لیگ صادر کرده و به دلایل نامعلومی گفته‌اند که از این بازیکن استفاده نکنید. من زیاد نمی‌خواهم درباره فرید کریمی صحبت کنم اما ما دلایلی داریم که فرید کریمی می تواند برای تیم مان بازی کند.

او ادامه داد: مسئله بازی کردن یا نکردن کریمی به باشگاه مربوط نمی شود چراکه خود سازمان لیگ کارت بازی او را صادر کرده و بر اساس آئین نامه مقابل سیاه جامگان بازی کرد. حالا نمی دانم چرا مقابل ملوان نمی تواند بازی کند.

به گزارش ایسنا، دایی افزود: تصمیمی که کمیته انضباطی در مورد فرید کریمی گرفته نقض قوانین خود فدراسیون است. انها با این کار دارند با قوانین خودشان مقابله می کنند. من فکر می کنم که دلیل این تصمیم مسائل غیرفوتبالی است.

او همچنین درباره بازی فردا مقابل ملوان گفت: مثل همه بازی‌ها فردا دیدار سخت و حساسی داریم. با تمام احترامی که برای ملوان قائلم باید بگویم که امیدوارم آنها را شکست دهیم تا از کورس بالای جدول عقب نمانیم.

سرمربی صبا با اشاره به اینکه فرشید باقری دیگر بازیکن محروم این تیم است، در واکنش به صحبت های حمید استیلی درباره بازی گفت: من احترام زیادی برای ملوانی ها قائلم و دوستان زیادی در آن تیم دارم. آنها بازیکنان جوانی دارند. بازیکنانی که تعدادی از آنها را نمی شناسیم و ممکن است این موضوع به ضرر ما باشد. ما با 24-23 بازیکن تیم را بسته ایم و با ملوانی ها با 26-25 بازیکن. این موضوع می تواند به آنها کمک کند. البته ما به غایب های ملوان توجهی نداریم و تنها فکر ما این است که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. ما تمرین های خوبی داشته ایم تا بتوانیم این سه امتیاز را به دست بیاوریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین