کد خبر: ۳۳۶۰۷۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵

پیروزی لورکوزن با هت تریک "چیچاریتو"

بایرلورکوزن در شب هتریک مهاجم مکزیکی خود در خانه توانست با 5 گل مونشن گلادباخ را در هم بکوبد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه هفته شانزدهم بوندسلیگا یک دیدار برگزار شد که در آن بایر لورکوزن توانست با 5 گل اولین شکست شوبرت در گلادباخ را رقم بزند.

کیسلینگ در این دیدار دو گل و دو پاس گل به نام خود ثبت کرد و چیچاریتو نیز با هتریک درخشش خود را در هفته های اخیر تکمیل کرد. آندره شوبرت نیز که از زمان حضورش در گلادباخ در بوندس لیگا شکست ناپذیر نشان داده بود، اولین شکست خود را به بدترین شکل ممکن تجربه کرد. گلهای این بازی را استفان کیسلینگ در دقایق 30 و 66 و خاویر هرناندز در دقایق 63 و 75 و 76 به ثمر رساندند.

پیش از این دیدار بایرن مونیخ با برتری خانگی برابر اینگول اشتاد قهرمان نیم فصل رقابت ها شده بود. در دیگر دیدار هرتابرلین با 4 گل در زمین دارمشتات دیگر تیم تازه وارد این فصل بوندسلیگا به برتری رسید تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.

به گزارش ایسنا، هوفنهایم در خانه با یک گل از سد هانوفر گذشت. دیدار وردربرمن و کلن با تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند و ولفسبورگ نیز در خانه برابر هامبورگ به تساوی یک بر یک رسید. در این دیدار آرنولد برای گرگ‌ها گلزنی کرد تا این تیم که به مرحله حذفی لیگ قهرمانان رسیده است گل دقیقه 21 نیکولای مولر را پاسخ داده باشد و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد. ولفسبورگ این هفته موفق شده بود منچستریونایتد را در خانه شکست دهد و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یابد.

بایرلورکوزن با کسب پیروزی در این دیدار 24 امتیازی شد و به رتبه هفتم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد و مونشن گلادباخ با 26 امتیاز در جایگاه چهارم باقی ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین