کد خبر: ۳۳۶۱۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

شکنجه و قتل دختر نوجوان توسط ناپدری اش

یک مرد اهل انگلستان مظنون به قتل دختر نوجوان دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : آقای ” تونی کامر فورد ” ۴۲ ساله ساکن ” بیرمینگهام ” به اتهام مبادرت به قتل دختر خوانده اش ” لیاجفریز ” ۱۶ ساله بازداشت شد.

براساس گزارش پلیس ” لیا ” که یک دختر مدرسه ای در کالج بود به همراه مادر ۳۷ ساله خود خانم ” دنیل ” و ناپدری زندگی می کرد در ساعت ۱۰:۳۰ شب گذشته پس از مورد ضرب و شتم قرار گرفتن در آتش سوزی خانه محاصره شد و به کمک ماموران آتش نشانی از مرگ نجات یافت و در حال حاضر در بیمارستان در شرایط وخیمی به سر می برد.

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد قربانی قبل از آتش سوزی مورد حمله توسط یک چاقو قرار گرفت به طوری که ۷ تا ۸ مورد جراحت در ناحیه گردن و سر و صورتش مشاهده شد.
آقای ” کامفورد ” که در لحظه رسیدن پلیس و ماموران آتش نشانی در محل جنایت نبود روز بعد توسط پلیس برای بازجویی احضار شد که معلوم شد از چندین جراحت رنج می برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پلیس در حالی که او را بازداشت و تحت کنترل قرار داد به بیمارستان انتقال داد و منتظر بهبود او است تا مراحل بازجویی از او را شروع کند.
پلیس در پایان افزود: بررسی محل جرم برای یافتن شواهد و مدارک بیشتر ادامه دارد و به زودی جنایت کار شناسایی و مجازات خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین