کد خبر: ۳۳۶۱۹۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

توصیه مهم به زائرانی که از کربلا بازگشته‌اند

تله‌گذاری انفجاری در عروسک‌ها که ویژه بازی دختران کودک است، سخیف و کثیف‌ترین اقدام و تلاش برای کودک کشی در تاریخ جنایات تروریستی است.
آفتاب‌‌نیوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: زائران محترمی که از عراق عروسک خریداری نموده‌اند، حتما آنها را قبل از باطری‌گذاری و استفاده برای کنترل به پاسگاه و یا کلانتری محل سکونت خود تحویل دهند.

به گزارش ایسنا، سید محسن صادقی با اشاره به کشف تعدادی عروسک دارای مواد انفجاری از هدایای خریداری شده توسط زائران ابا عبدالله الحسین (ع) از عراق، افزود: این شیوه ابلیسی در تاریخ جنایات تروریستی در دوره معاصر سابقه نداشته است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تله‌گذاری انفجاری در عروسک‌ها که ویژه بازی دختران کودک است، سخیف و کثیف‌ترین اقدام و تلاش برای کودک کشی در تاریخ جنایات تروریستی است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی مناسب و همکاری زائران و خانواده‌های محترم آنها، تعدادی از عروسک‌های تله‌گذاری شده کشف و خنثی شد.

صادقی، شکل گیری چنین اندیشه‌های به غایت ضدانسانی در این گروه تروریستی را قابل تأمل دانست و تصریح کرد: این روش مولود افکاری است که متأسفانه هنوز در برخی کشورهای مرتجع منطقه ترویج می‌شود.

وی برخورد صرف نظامی جهان با داعش را ثمر بخش ندانست و گفت: در گام نخست باید روی زایشگاه‌ها و زیست گاه‌های تفکری این گروه جهنمی متمرکز شد وگرنه بشریت همچنان شاهد زایش مستمر این فرزندان شیطان خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین