کد خبر: ۳۳۶۱۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

آتش سوزی در خانه پر از مواد منفجره در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سانحه آتش سوزی در یک منزل مملو از مواد محترقه خبر داد و گفت: در این حادثه یک جوان 29 ساله دچار مصدومیت شد و با تلاش آتش نشانان شش نفر از این سانحه نجات یافتند.
آفتاب‌‌نیوز : سید جلال ملکی در گفت و گو با ایرنا افزود: در ساعت 24 دقیقه بامداد امروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان کیانشهر، شهرک مطهری به سامانه 125 اعلام شد و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به همراه تشک نجات و نردبان به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش سوزی یک ساختمان پنج طبقه، 10 واحدی بود که در طبقه چهارم در یک واحد 65 متری آتش سوزی وسیعی روی داده بود.

ملکی با بیان اینکه پیش از رسیدن آتش نشانان یک جوان 29 ساله بدلایل نامشخص از داخل به بیرون ساختمان پرتاب شده بود که خوشبختانه این جوان زنده توسط آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس مستقر در محل شد.

وی افزود: به هنگام ورود به ساختمان آتش نشانان با صحنه عجیبی روبرو شدند که یکی از اتاق های این واحد مسکونی مملو از مواد منفجره و محترقه بود که آتش سوزی و انفجار مواد منفجره به سرعت در حال سرایت به سایر واحدهای دیگر بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان خیلی سریع آتش را کنترل و مهار کرده و در ادامه موفق شدند سه مرد، یک زن و دو دختر بچه که در محل حادثه در شرایط ناایمن قرار داشتند را نجات دهند.

وی اضافه کرد: پس از تخلیه دود و ایمن سازی محل آتش نشانان در ساعت 2:06 بامداد امروز به این عملیات پایان دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین