کد خبر: ۳۳۶۲۹۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

خادم: تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی کشور 16 سال زمان می برد

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان گفت : تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام از دولت گذشته، با صرف تمام اعتبار سالانه وزارت ورزش و جوانان به 16 سال زمان نیاز دارد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، امیر رضا خادم یکشنبه شب در حاشیه بررسی وضعیت ورزش مازندران در ساری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون چهار هزار و 400 طرح ورزشی نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که برای تکمیل این پروژه های ورزشی حدود 80 هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی اضافه کرد: این در حالیست که اعتبار سالانه وزارت ورزش و جوانان برای تمام حوزه های زیرمجموعه در سال حدود پنج هزار میلیارد ریال است .

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت : تعداد زیادی از پروژه های ورزشی در دست اجرا در دولت گذشته فاقد توجیه فنی و اقتصادی است و این بار اضافی بر دوش وزارت ورزش و جوانان شده است.
خادم افزود : به هر حال وزارت ورزش و جوانان به دنبال تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام در سطح کشور است و انتظار ما از مجلس شورای اسلامی تخصیص اعتبار برای تکمیل این پروژه هاست.

وی اضافه کرد : دولت تدبیر و امید با وجود تنگناهای مالی کمک خوبی به وزارت ورزش و جوانان داشته و امیدواریم در آستانه بودجه ریزی سال 95 در مجلس شورای اسلامی نمایندگان مردم در مجلس نیز به این وزارتخانه نگاه ویژه ای داشته باشند.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت : در شرایط فعلی این وزارتخانه به دلیل تنگنای مالی نمی تواند کمک خوبی به استان ها برای توسعه ورزشی داشته باشد و تلاش می شود کمک های اندک ما به استان ها نیز به صورت عادلانه انجام شود.

وی با اشاره به جایگاه خاص مازندران در حوزه ورزشی افزود : این استان از جایگاه خوبی در حوزه فعالیت های ورزشی برخوردار است و بار برخی از استان های دیگر نیز بر دوش این استان انداخته شد.

خادم اضافه کرد : با این وجود وزارت ورزش و جوانان به دلیل مشکل مالی توانسته است به این استان نیز کمک در خوری داشته باشد و اداره کل ورزش و جوانان این استان باید به دنبال راهکارهای دیگری برای حمایت های مالی به ورزش باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان راهکار اصلی برای تامین مالی ورزش مازندران را کمک خیرین و جذب حامی مالی دانست و گفت : اداره کل ورزش و جوانان این استان با وجود مشکلات مالی کارکرد خوبی در حوزه ورزشی داشت و باید این کارکرد در سایر بخش ها از جمله ورزش بانوان نیز ادامه یابد.
خادم گفت: ورزش مازندران جا برای کار بیشتر به خصوص در حوزه بانوان را دارد و انتظار ما از مدیران ورزشی در این استان فعالتر کردن ورزش بانوان است.

وی اضافه کرد : باید از توانمندی تمام نیروهای ورزشی در مازندران برای پیشبرد رشته های ورزشی استفاده کرد و این کار به سود ورزش استانی و ملی است.
معاون وزیر ورزش و جوانان عصر امروز برای بررسی کارنامه دو ساله ورزش مازندران در دولت تدبیر و امید به این استان سفر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین