کد خبر: ۳۳۶۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
در راستاي اطلاع رساني سريع و آسان

بانك صادرات بيش از ٨٠٠ ميليون پيامك آني ارسال كرد

​بانک صادرات ايران به منظور اطلاع رساني سريع و آسان به مشتریان از ابتداي سال تا پايان مهرماه بيش از ٨٠٠ میلیون پیام کوتاه را به صورت آنی به تلفن همراه مشتریان بانک ارسال نموده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، اين بانك به منظور اطلاع رساني به مشتريان در خصوص تراكنش هاي صورت گرفته برروي حسابهايشان از ابتداي سال تا پايان مهرماه بيش از ٨٠٠ میلیون پیام کوتاه را به تلفن همراه مشتريان ارسال نموده است. همچنين بانک متبوع در راستاي جلب رضایت مشتریان، افزایش رفاه و توسعه خدمات نوین، سامانه ارسال آنی صورتحساب مشتریان از طریق پیامک را ارتقاء داد و افزايش تعداد پیامک ها بیانگر رضایت و استقبال مشتریان از این خدمت است.

بر این اساس مشتریان این بانک می توانند به منظور اطلاع از تراکنش های مالی صورت گرفته از طریق تلفن همراه، ضمن تکمیل فرم مربوطه در شعبه افتتاح کننده حساب و اعلام تلفن همراه خود از خدمت دریافت صورتحساب آنی برخوردار گردند.

شایان ذکر است بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسي کشور با افتتاح ٤٣ میلیون حساب الكترونيكي ، انجام روزانه به طور میانگین ٢٤ میلیون تراکنش مالی، نصب و راه اندازی بیش از ٣٨٧ هزار دستگاه کارت خوان نقش بسزایی در توسعه و رشد بانکداری الکترونیکی در کشور و کاهش هزینه های ترافیکی و آلودگی هوا داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین