کد خبر: ۳۳۶۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

پنجعلی: پرسپولیس دو بار استقلال را شش‌تایی کرد!

رییس آکادمی باشگاه پرسپولیس می‌گوید بهروز رهبری‌فر خودش تیم امیدهای پرسپولیس را بسته است.
آفتاب‌‌نیوز : محمد پنجعلی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکست 6 بر یک امیدهای پرسپولیس مقابل استقلال اظهار کرد: تیم ما خوب بازی نکرد و در خط دفاع ضعف‌هایی داشتیم و بازیکنان ما عملکرد مطلوبی نداشتند. البته واقعیت این است که ما روی ضد حمله گل خوردیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم. در مجموع دیر گلزنی را شروع کردیم و زمان کافی برای جبران نتیجه وجود نداشت.

وی درباره انتقادهای بهروز رهبری‌فر، گفت: نمی‌دانم این انتقادها برای چیست. همین تیم که الان شش گل از استقلال خورده را ابتدای فصل خود آقای رهبری‌فر به همراه بزیک بستند اما آنها نتوانستند نتایج خوبی بگیرند و ما مجبور شدیم کادرفنی را تغییر بدهیم تا شوک مثبتی به تیم وارد کنیم.

وی ادامه داد: شاه‌محمدی در لیگ برتر هم مربیگری کرده و از پیشکسوتان پرسپولیس محسوب می‌شود. اینکه رهبری‌فر می‌گوید شاه‌محمدی فوتبالیست درجه 3 بوده اصلا درست نیست. نباید اینگونه در مورد پیشکسوت خودمان صحبت کنیم. همان‌طور که گفتم این همان تیمی است که خود بهروز رهبری‌فر به همراه بزیک انتخاب کردند. من ابتدای فصل بهروز رهبری‌فر را به همراه بزیک آوردم اما نتوانستند نتایج خوبی بگیرند و مجبور شدیم آنها را برکنار کنیم. فراموش نکنید شاه‌محمدی به غیر از دیدار مقابل استقلال نتایج خوبی گرفته است.

او در پاسخ به این سوال که نگران نیستید در آینده تیم بزرگسالان پرسپولیس از استقلال شش گل دریافت کنند، گفت: ما نگران این موضوع نیستیم زیرا در گذشته پرسپولیس دو بار استقلال را شش تایی کرده است. یک بار سال 52 شش گل به استقلال زدیم و یک بار در سال 64 در مسابقه‌ای که در زمین نظام‌آباد برگزار شد شش گل به استقلال زدیم. یادم هست یک جام هر ساله در نظام‌آباد برگزار می‌شد و ما هم در آن مسابقات استقلال را شش بر صفر شکست دادیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین