کد خبر: ۳۳۶۴۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

دبیرکل موتلفه: انتقاد از رئیس جمهور به دلیل اسم آوردن از "بازرگان"

ایشان قطعا مطلع هستند که پدر بزرگوارشان در اواخر سال 1369 به صراحت فرمودند که: «هر کس اطاعت از آیت‌الله خامنه‌ای را با اطاعت از امام تفاوت قائل باشد در خط آمریکاست» و بسیار به جاست که حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی مدعیان خط امام را با همین معیار ارائه شده از طرف پدر بزرگوارشان بسنجند.
آفتاب‌‌نیوز : دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تحرکات برخی منافقین جدید و قدیم در روز ۱۶ آذر گفت: بزک کردن چهره آمریکا در روز ۱۶ آذر شرم‌آور بود.

به گزارش فارس، حبیبی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت، افزود: رئیس حزبی که امام(ره) آن را طرفدار وابستگی ایران به آمریکا می‌دانست و آنان را بدتر از منافقین معرفی کرده بود به دانشگاه تهران به عنوان «مشاور امام» دعوت می‌شود؛ این یعنی تحریف نظرات صریح امام(ره).
 
حبیبی با اشاره به برخی سخنرانی‌ها در دانشگاه‌های کشور، تصریح کرد: ترجیع بند سخنان برخی سخنرانان 16 آذر دفاع از فتنه و سران آن بود؛ این افراد چگونه روزی را که به مناسبت مبارزه با استبداد و استعمار آمریکا برگزار می‌شود به بیراهه می‌کشانند و از استبداد رای سران فتنه علیه رأی ملت دفاع می‌کنند.
 
وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در دانشگاه شریف به مناسبت روز 16 آذر اظهار داشت: آقای رئیس جمهور از نام بازرگان به عنوان یک شخصیت ملی و مبارز در کنار شهید بهشتی، شهید مفتح و امام(ره) یاد می‌کنند؛ این فرد چه تناسب فکری و سیاسی با بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای گلگون کفن مورد اشاره آقای رئیس جمهوری دارد؟ امام(ره) در حکم حکومتی 30 بهمن 66 در مورد نهضت آزادی می‌فرماید؛ «ضرر اینها از ضرر گروهک‌های دیگر حتی منافقین این فرزندان عزیز بازرگان بیشتر و بالاتر است باید با نهضت به اصطلاح آزادی قاطعانه برخورد شود و نباید رسمیت داشته باشد». چطور آقای رئیس جمهور به بازرگان آن هم در کنار امام(ره) در یک نشست دانشجویی آن هم در روز 16 آذر رسمیت می‌دهند؟!
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا بیان داشت: آمریکایی‌ها همچنان بر طبل خصومت با ملت ایران می‌‌کوبند، گویی امضای آنها پای قرارداد برجام نیست؛ آنها ایران را همچنان محور شرارت دانسته‌اند و نتیجه مصوبه آنها نوعی تحریم تجاری ایران است.
 
وی با اشاره به گزارش آژانس و پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی شورای حکام در آن باره گفت: هیئت نظارت بر برجام باید در خصوص واکنش‌های غرب در مورد اجرای ناقص برجام اعلام نظر کند؛ اگر توجیهی دارد آن را با افکار عمومی در میان بگذارد.
 
حبیبی با اشاره به اجتماعات میلیونی مردم ایران در شعائر الهی کربلا و عاشورا در ایام محرم و صفر گفت: محرم و صفر امسال فرصتی بود که ایران اسلامی قدرت نرم خود را به رخ دشمنان اسلام و ایران بکشد.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به راهپیمایی اربعین تاکید کرد: دنیا بداند این راهپیمایی نمادی از فلسفه انتظار و نیز ارادت به امام حسین(ع) پرچم‌دار آزادی و آزادگی در جهان است. گفتمان اربعین مرز ندارد و همه ادیان، مذاهب، اقوام و ملتها را در برمی‌گیرد.
 
وی در مورد همگرایی اصولگرایان اظهار داشت: به فضل خدا بر اساس عقلانیت جمعی به سمت ائتلاف نهایی می‌رویم. همگی گفتمان یک صدا یک فهرست را پذیرفته‌اند. دام‌هایی که برخی اصلاح‌طلبان برای سوزن‌بانی فکری اصولگرایان چیده‌اند خود آنها را گرفتار خواهد کرد.
 
وی با اشاره به تحرکات اهل فتنه در انتخابات آینده گفت: اهل فتنه شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» را رها نکرده‌اند غرب از طریق همین جهت در استقلال کشور اخلال می‌کند؛ مردم این نوع مداخله را خوب می‌شناسند نهادهای نظارتی هم هوشیار هستند لذا جلوی نفوذ آمریکا در نهادهای انتخابی گرفته خواهد شد
 
حبیبی در مورد رفتار دولت ترکیه و ورود ارتش این کشور به عراق اظهار داشت: آنکارا در سیاست خارجی خود مرتکب اشتباهات فاحش شده است؛ از یک طرف به دروغ جنگنده روسی را به بهانه تجاوز به حریم هوایی ترکیه سرنگون می‌کند از طرف دیگر سربازان ترک را برای تجاوز به خاک عراق تجهیز می‌کند و حاکمیت عراق را نقض می‌نماید.
 
وی افزود: ترکها نمی‌خواهند داعش آسیب ببیند. همچنان به دنبال دادن تنفس مصنوعی به این مریض در حال احتضار هستند ممکن است این موضع ترکیه را در یک جنگ طولانی درگیر کند و دستاوردهای اقتصادی یک دهه اخیر را به باد دهد.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مورد نامزدی حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تصریح کرد: هر کس که شورای نگهبان ورود او را به انتخابات خبرگان تایید کند برای ما محترم است، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن خمینی از یک خانواده اصیل و مورد احترام ملت است، نباید اجازه دهد روزنامه‌های زنجیره‌ای با نام او بازی کنند و جریان تجدید نظر طلب و نفاق جدید برای استتار بازی خود در انتخابات خبرگان از این نام بهره ببرند.
 
وی افزود: پدر بزرگوار ایشان در عمر کوتاه خود پس از وفات امام(ره) از هیچ کوششی در راه تقویت نهاد ولایت فقیه و نیز حمایت از مقام معظم رهبری دریغ نکردند ایشان اگر راه امام (ره) و راه پدر بزرگوارشان را می‌خواهند ادامه بدهند باید به این نکته توجه کنند در برخورد با کسانی که با اصل ولایت فقیه مسئله دارند تردید نکنند و مواظب ترفندهای منافقین در این امر خطیر باشند.
 
حبیبی بیان داشت: ایشان قطعا مطلع هستند که پدر بزرگوارشان در اواخر سال 1369 به صراحت فرمودند که: «هر کس اطاعت از آیت‌الله خامنه‌ای را با اطاعت از امام تفاوت قائل باشد در خط آمریکاست» و بسیار به جاست که حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی مدعیان خط امام را با همین معیار ارائه شده از طرف پدر بزرگوارشان بسنجند.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان اطلاعیه سید علی خمینی در مورد نامزدی سید حسن خمینی را هوشمندانه و دقیق توصیف کرد و گفت : شرکت مستقل حجت الاسلام سید حسن خمینی امید خیلی از افرادی که به سناریونویسی در این مورد رو آورده بودند را ناامید کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
0
8
همش به فکر اینند بدانند این چی گفت و آن چی گفت
بابا کمی به فکر رفاه جامعه و مردم باشید
بزرگی فرمودند گر نمیتوانی خدمت کنی خیانت هم نکن
دکتر روحانی شایسته ریاست جمهوریه سوادشو داره تیپشو داره
کم سنگ جلوش بندازید بگذارید جوانان از خیال رفتن به اروپا بیان بیرون
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
1
همش به فکر اینند بدانند این چی گفت و آن چی گفت
بابا کمی به فکر رفاه جامعه و مردم باشید
بزرگی فرمودند گر نمیتوانی خدمت کنی خیانت هم نکن
دکتر روحانی شایسته ریاست جمهوریه سوادشو داره تیپشو داره
کم سنگ جلوش بندازید بگذارید جوانان از خیال رفتن به اروپا بیان بیرون
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین