کد خبر: ۳۳۶۶۱۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

کوچک‌زاده: جنگ ما جنگ فقرا، پابرهنه‌ها و مستضعفین است

مهدی کوچک‌زاده ‌اظهار کرد: کسی که پدرش روضه‌خوان خانواده من بود و در مجلسی که شما آقای لاریجانی رئیس آن بودید نام فامیل من را به لجن کشید.
آفتاب‌‌نیوز : نماینده مردم تهران طی تذکری ناظر بر اصل 85 آیین‌نامه داخلی مجلس، گفت: بر اساس ماده 79 اگر نسبت سوئی به یکی از نمایندگان داده شود آن نماینده تا پنج دقیقه اجازه نطق خواهد داشت و من امروز این حرف را برای همین می‌زنم و اگر رسانه‌ها در انعکاس‌شان صداقت داشته باشند این حرف‌های من را منتشر خواهند کرد.

وی با اشاره به جمله‌ای از امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) می‌فرماید «اگر بنا باشد که شما اقتصاد مردم را درست کنید و به جای اینکه این کشور را بررسی کنید و ببینید کجاهاست که مخروبه است و مردم چه مشکلی دارند و به جای اینکه بنشینید سر مسند با حرف و فحاشی با هم مسائل را مورد غفلت قرار دهید این همان است که قدرت‌های بزرگ می‌خواهند تا این مملکت مخروبه بماند و شما نیز با این کارها عمال آمریکایید ولی ملتفت نیستید. یک عاملی داریم که مستقیماً از سفارت آمریکا دستور می‌گیرید و یک عاملی داریم که برای آمریکا کار می‌کند و خودش نمی‌فهمد. اگر شما به مصالح مردم و مصالح کشور کار نداشته باشید و فقط مشغول این باشید که من چطورم، شما چطورید و مردم با من هستند یا با شما این همان است که آمریکا می‌خواهد و شما از عمال آمریکا هستید و در عذاب با آنهایی که از عمال آمریکا بودند مشترک هستید». این فرمایش امام (ره) برای من حجت است که وقتی از این تریبون گفتم در جایی که شما آقای لاریجانی رئیس بودید آقایی که امروز استاندار است بلند شد گفت آقای لاریجانی نگذارید کوچک‌زاده‌ها راجع به بزرگ‌زاده‌ها حرف بزنند.

وی ادامه داد: آن زمان من خواستم تذکر هفتادونهی بدهم اما به دلیل فرمایش امام (ره) حرف نزدم. یک روز دیگر کسی از همین تریبون باز هم در ریاست شما به من گفت شعبان بی‌مخ، من هیچ نگفتم. یک روز دیگر از همین تریبون نام فامیلی که همسر وزیر بهداشت هم همین نام را دارند به لجن کشیده شد و باز هم هیچ نگفتم. اما اینکه من هیچ نمی‌گویم بدین معنی نیست که جواب ندارم؛ بلکه به این دلیل است که شرم می‌کنم وقتی که مردم از نظر اقتصادی و معیشتی طبق گزارش وزیر کشور به فحشاء و مصیبت کشیده می‌شوند من رویم نمی‌شود از خود دفاع کنم.

به گزارش ایسنا، کوچک‌زاده تصریح کرد: ما چند روز گذشته نیز در جهت مخالفت با روش‌های اقتصاد لیبرالی و دفاع از محرومان حرفی زدیم و به نظر من رئیس مجلس بی‌طرفی را رعایت نکرد و بنده استعفایی دادم که تا امروز پس نگرفتم اما این کار دستمایه عده‌ای شده که آنچه لیاقت خودشان است به من نسبت دهند و امروز ما فحش دفاع از محرومان را از سوی کسانی می‌خوریم که برای هر کس که در قدرت است خوش رقصی می‌کند اما ما حرفمان یکی است و تا آخر روی آن هستیم و آن این است که جنگ ما جنگ فقرا، پابرهنه‌ها و مستضعفین است با مرفهین و آقازاده‌ها و مفت‌خورها.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
addl
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
3
52
آقا یکی به این بگه اگه ما مستضعفا وپابرهنه ها نخواهیم کسی مثل تو از ما دفاع کنه به کی باید بگیم
... انتخابات نزدیک دنبال رای هستی
پارسال و سال قبلش مستضعف و پابرهنه نداشتیم که صدات در نیومده
م
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
4
47
حرف های خوب خوب بلدی بزنی
ولی در عمل کاری بلد نیستی
اون موقع که درامد نفت خروار خروار بود و معلوم نبود کجاها رفت دم از این حرفها نمیزدید
خبر داری طی چنددین سال قبل که شما در مجلس بودید فاصله طبقاتی سر به فلک کشیده
خبر دارید که دیگه هزار تومانی شده ده تومانی سال 84
خبر داری که کارگرو کارمند و بازنشسته و بازاری همیشه شرمنده خانواده هاشونن
خبر دارید که دیگه یک میلیون تومان شده کاه
پولی که سال 84میشد باهاش چندقواره زمین خوب گرفت
کمی خجالت بکشید برای وضعی که برای مردم درست کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
2
19
شما ممیزی کار میکنید که نظر مردم ثبت نمکنید؟؟؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
6
46
البته خودت هم از اون مفت خور ها هستی و لطفا راجع به فقرا صحبت نکن
مرد عوام فریب
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین