کد خبر: ۳۳۶۶۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

عذرخواهی فانی از تنبیه بدنی چند دانش‌آموز توسط یک معلم/ با معلم خاطی به شدت برخورد کردیم

وزیر آموزش و پرورش نسبت به تنبیه بدنی چند دانش آموز توسط معلمی در استان لرستان واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز : روز گذشته فیلمی در خصوص تنبیه چند دانش‌آموز توسط معلمی در الیگودرز استان لرستان در رسانه‌ها منتشر شد که امروز علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم تقدیر از معلمان پژوهنده برتر که در مدرسه دارالفنون برگزار شد، در واکنش به انتشار این فیلم در پاسخ به خبرنگار ایلنا، گفت: من شب گذشته از طریق صدا و سیما این فیلم را مشاهده کردم و من هم متاثر شدم.

وی افزود: عذرخواهی می‌کنم که هنوز چنین اتفاقاتی را در بعضی از مدارس شاهد هستیم و امیدوارم مسیر حرکت و روالی که پیش می‌رود رو به کاهش باشد و به صفر برسد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید براینکه با معلم خاطی برخورد شده‌است، اظهار داشت: اداره رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش با این معلم خاطی به شدت برخورد کرده‌است و امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در مدارس نباشیم.

به گزارش ایلنا ، فانی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه چرا هنوز نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام نشده است، گفت: در این رابطه تمامی کارها انجام شده و منتظر هستیم؛ تکمیل ظرفیت‌ها در استان‌ها انجام شود و پس از آن نتایج را اعلام خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
5
4
«به شدت برخورد کردیم» یعنی چکار کردید؟ به نظرم بهتره بیرونش نکنید، یک نفر همونطور که شاگرداش رو کتک زده کتکش بزنه تا معنی و مزه کارش رو با تمام وجود و گوشت و خون درک کنه. این یعنی به شدت برخورد کردن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین