کد خبر: ۳۳۶۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

موسوی: در فیلم حجازی توهینی به قلعه‌نویی ندیدم

پیشکسوت استقلال می‌گوید توهین خاصی در فیلم من ناصر حجازی هستم مشاهده نکرده است.
آفتاب‌‌نیوز : علی موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا در فیلم من ناصر حجازی هستم از نظر او که فیلم را تماشا کرده است، توهینی به امیر قلعه‌نویی شده گفت: من یک ماه پیش دیدم که هجمه‌ای درباره این فیلم ایجاد شده و یک جو عجیبی شکل گرفته ولی دیشب (دوشنبه) که فیلم را تماشا کردم، دیدم آن چیزی که می‌گفتند نبود و آن هجمه‌ها خیلی مرتبط نبود. آن چیزی که من دیدیم این بود که بیشتر بحث‌های فیلم، مستند به روزنامه‌های قدیم بود و مانورها بر اساس آنها بود.

او افزود: من توهین مستقیمی به قلعه‌نویی ندیدم که در این فیلم شده باشد. کلا فیلم بر اساس روزنامه‌ها بود. مثلا یک جاهایی در مورد پورحیدری بود که چرا پشت ناصر حجازی در فلان مقطع درنیامده است. یا بحثی درباره برومند و زرینچه بود. کلا مبنای فیلم بر این اساس بود و من کلا توهین خاصی در آن ندیدم.

مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال درباره عملکرد این تیم برابر تراکتورسازی گفت: من فکر می‌کردم که بازی جذاب‌تر از اینی می‌شود که مشاهده کردیم. در کل بازی آن گونه‌ای نبود که فکرش را می‌کردیم. تراکتور آمده بود تا به لحاظ روحی خودش را برابر استقلال بسازد و در آن سرما گرفتن یک امتیاز برای استقلال بد نبود و به نظرم خوب شد که دست خالی برنگشتند.

وی در پاسخ به سوالی درباره مصاف تراکتور و استقلال در جام حذفی بیان کرد: این بازی می‌تواند خیلی جذاب‌تر باشد چون باید برنده داشته باشد. من انتظار یک بازی تهاجمی را از سوی دو تیم دارم و امیدوارم استقلال برنده نهایی باشد.

موسوی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش استقلال در فاز تهاجمی مشکل دارد که برخی‌ها انتقاداتی را متوجه مهاجمان این تیم کرده‌اند، گفت: استقلال بازیکنانی در یک حد و اندازه دارد و مهاجمی که بتواند گره باز کند و خودش برای خودش موقعیت گلزنی ایجاد کند را در اختیار ندارد. به نظرم استقلال باید در نیم فصل چنین بازیکنی را بگیرد تا جنسش تکمیل شود هرچند که تیم این فصل استقلال، تیمی یک دست است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین