کد خبر: ۳۳۶۷۴۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸

رئیس جمهور به ری می رود

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: به‌ زودی رئیس دولت تدبیر و امید در قالب سفر استانی و به‌منظور رسیدگی مشکلات این منطقه و افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی به شهرستان ری سفر خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فارس به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه ری، هدایت‌الله جمالی‌پور در جلسه هماهنگی سفر استانی رئیس جمهور به شهرری که با حضور معاونان، بخشداران، شهرداران و اعضای شورای شهر شهرستان ری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: این‌که رئیس جمهور سفری اختصاصی به این شهرستان انجام می‌دهند نشان از عنایت و نظر ویژه ایشان و اعضای هیئت دولت به قبله تهران شهرستان ری است.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: دستور ویژه رئیس جمهور به بررسی مشکلات و رسیدگی به معضلات اصلی و مهم شهرستان ری در دستور کار هیئت دولت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این سفر فرصت مناسبی است تا در حوزه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان در بخش روستایی و شهری شاهد توسعه و پیشرفت محسوس و ملموسی باشیم.

جمالی‌پور با بیان این‌که اعتبارات تمام پروژه‌های مهم و اصلی شهرستان در سازمان مدیریت به تصویب رسیده است، بیان داشت: موضوعات مهمی در زمینه‌های ساختاری و زیرساختی شهرستان که سال‌هاست به آن‌ها رسیدگی نشده است در دستور کار هیئت دولت قرار گرفته است.

معاون استاندار تهران افزود: در این سفر از طرفی پروژه‌های مهم و اصلی که توسط دستگاه حاکمیتی شهرستان در اولویت قرار گرفته است و از طرفی دیگر  اعتباراتی که هیئت دولت تصمیم‌سازی کرده است مورد بررسی و اقدام قرار خواهد گرفت.

وی همچنین تأکید کرد: تمام گروه‌ها و احزاب شهرستان فارق از هرگونه نگاه سیاسی همت کنند تا سفری بیاد ماندنی و خاطره انگیز برای هیئت دولت و مردم شهرری رقم بخورد.

فرماندار ویژه شهرستان ری تبیین کرد: رسیدگی به امور و مشکلات مردم شهرستان اولویت اول تمام مسئولان و متولیان ادارات شهرستان در این سفر است.

معاون استاندار تهران در پایان بیان کرد: بخشی از تعهدات دولت به شهرستان ری در این سفر و بخشی دیگر بعد از سفر هیئت دولت انجام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین