کد خبر: ۳۳۶۹۳۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

ادعای عجیب تهامی درباره توطئه بازیکنان سپاهان

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز می‌گوید مشکلات این تیم روز به روز بیشتر می‌شود. تهامی همچنین در ادعایی عجیب گفت که بازیکنان سپاهان برای تغییر سرمربی تیم‌شان توطئه کرده بودند.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدابراهیم تهامی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز، اظهار کرد: به نظر من بازی با تراکتور بازی خیلی خوبی می‌شود. تراکتور تیم بسیار خوبی است و مربی بسیار آگاه و در حد بالایی جذب کرده است.

وی ادامه داد: درست است تیم ما از اول فصل مشکلاتی داشته و روز به روز هم بیشتر می‌شود ولی سر تمرین با بازیکنان صحبت کرده‌ام و از آنها خواستم به صورتی بازی کنید که حرمت خوزستان و پیراهن آبی حفظ شود و بتوانیم سه امتیاز را از آن خودمان کنیم.

به گزارش ایسنا، مربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که چرا تیم‌تان برابر برخی تیم‌های خوب عملکرد مناسب و مقابل دیگر تیم‌ها خوب بازی نمی‌کند، گفت: اول فصل بازیکنان‌مان کمی شور و حال دیگری داشتند و با توجه به همین موضوع بازی مقابل استقلال تهران به صورت دیگری بود ولی در بازی با سپاهان به نظر من خود بازیکنان این تیم توطئه کردند تا مربی عوض شود. به هر حال کم کم با مشکلات زیادی که داشتیم از روندمان خارج شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که این امید می‌رود مشکلات مالی حل شود، گفت: تا همین امروز خیر، ولی امیدوارم که در آینده حل شود.

تهامی در پاسخ به این سوال که آیا تیم تراکتورسازی را آنالیز کرده‌اید، گفت: من به شخصه این تیم را آنالیز نکردم چرا که تمرین نداشتیم. ما از بازی فولاد تا سایپا فقط دو جلسه تمرین کردیم و با توجه به مشکل بارندگی برخی بازیکنان‌مان کنار هم نبودند و با 10، 11 بازیکن از جوانان‌مان تمرین کردیم و یکی، دو روزی است که شهرستانی‌ها به ما اضافه شدند.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان تیم ناامید شده‌اند، گفت: صددرصد ناامیدی بچه‌ها روی بازی با تراکتور نیز تاثیر می‌گذارد. من با بازیکنان صحبت کردم که حرمت کسانی که در استقلال اهواز بازی کرده‌اند و با توجه به این که این تیم محبوب قلب‌ها و خوزستان است، داشته باشند تا هم حرمت خودشان و هم کسانی که در این تیم بازی کرده‌اند حفظ شود. من استان خوزستان را خیلی دوست دارم و به بازیکنان تاکید کردم که حرمت استان حفظ شود.

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان کرد: بازیکنان‌مان از نظر روحی کمی مشکل دارند ولی ان‌شاءالله به من حرمت بگذارند و صحبت‌هایم نیز در آنها تاثیر گذاشته باشد. از مسئولان ورزش استان هم که زحمت کشیده‌اند می‌خواهم کمی بیشتر به تیم توجه کنند. همچنین از مسئولان سیاسی استان نیز درخواست دارم که جلو بیایند و تیم را کمک کنند. تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان پشتوانه دارند ولی تیم ما پشتوانه‌ای ندارد و تیمی که از نظر مالی مشکل داشته باشد به نقطه اصلی نمی‌رسد.

وی ادامه داد: مسئولان استان اگر از نظر مالی نمی‌توانند کمک کنند حداقل زمین فوتبال، هتل و پروازهایمان را جور کنند تا به مشکل برخورد نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما از داوری‌ها هم لطمه خورده‌ایم و این موضوع در نتیجه نگرفتن‌مان تاثیرگذار بوده است و واقعا استقلال اهواز دارد ضربه می‌خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین