کد خبر: ۳۳۷۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به ری

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: رئیس جمهوری صبح روز چهارشنبه دوم دی ماه با سفر به شهرستان ری، پس از زیارت بارگاه مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در مصلای بزرگ ری حاضر شده و در اجتماع مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان سخنرانی خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
هدایت اله جمالی پور در جلسه ستاد استقبال از سفر دکتر روحانی به این شهرستان افزود: رئیس جمهوری به دلیل ظرفیت بالا و توانمندی های شهرستان ری و در راستای نامگذاری شهرستان ری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «قبله تهران» و تبعیت از معظم له، سفر به شهرستان ری را به عنوان یک سفر کاملا اختصاصی و استثنایی در نظر گرفته است. 
 
وی در ادامه ضمن تاکید بر حضور فعال همه افراد و اقشار مختلف شهرستان ری همچون جوانان، زنان، روحانیون، فرهنگیان، کارگران، کشاورزان، احزاب سیاسی، دانش آموزان و دانشجویان در مراسم استقبال و دیدار با رئیس جمهوری تصریح کرد: بررسی مسایل و مشکلات شهرستان ری و زمینه سازی برای افزایش میزان اعتبارات این شهرستان به منظور خدمت رسانی بهینه به مردم منطقه، از جمله مهم ترین اهداف سفر دکتر روحانی به شهرستان ری است. 
 
جمالی پور، به دیدار با آیت الله ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، خانواده شهدا، نخبگان و همچنین مدیران اجرایی شهرستان ری به عنوان برنامه های سفر رییس جمهوری به این شهرستان اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی و پیگیری های انجام شده، این سفر منجر به تخصیص اعتبارات مناسب و تصویب طرح های موثری برای رشد و توسعه شهرستان خواهد شد. 
 
به گفته فرماندار شهرستان ری، احداث کمربندی دوم تهران، کمربندی حسن آباد، استفاده از آب سد ماملو، تکمیل بیمارستان های سطح شهر، سایت اداری شهرستان، اصلاح ساختار اداری دستگاههای اجرایی از جمله خواسته های اصلی مردم شهرستان ری از رییس جمهوری و دولت یازدهم است. 
 
به گزارش روز شنبه ایرنا از فرمانداری ویژه شهرستان ری، وی خاطر نشان کرد: بر اساس تاکید رییس جمهوری، مصوبات و طرح های این سفر تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید اجرا و به بهره برداری خواهند رسید. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین