کد خبر: ۳۳۷۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲

آمریکا رزمایش هسته‌ای برگزار کرد

«فرماندهی حمله جهانی نیروی هوایی آمریکا» رزمایش گسترده ای را در پایگاه هوایی مکسول در ایالت آلاباما برگزار کرد تا توانایی هایش را برای مواجهه با تهدیدهای احتمالی آینده مورد ارزیابی قرار دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
در این رزمایش، توانایی های نیروهای هوایی برای انجام عملیات با هدف اجرای طیف کامل جنگ های هسته ای از ماموریت های متعارف گرفته تا ماموریت های تسلیحات هسته ای، مورد بررسی قرار گرفت.

ژنرال «فردیناند استاس» مدیر بخش تمهیدات، طرح ها و برنامه ها در مصاحبه ای گفت: ما به دنبال بررسی توانایی های خود هستیم. می خواهیم مشاهده کنیم آیا توانایی های لازم را در اختیار داریم یا خیر.

مدرن سازی هسته ای نیروی هوایی آمریکا شامل ساخت بمب افکن های نسل جدید، به رو کردن ناوگان بمب افکن های بی-1، بی-52 و بی- 2 و جایگزین کردن موشک های بالستیک 'مینوتمام 3 ' با یک سیستم دفاع موشکی بازدارنده استراتژیک بر روی زمین است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیروی هوایی آمریکا تمامی بمب افکن های بی- 2 خود را سیستم مدیریت دفاعی جدید مدرن کرده است.

پایگاه خبری دیفنس نیوز اعلام کرد که طی این رزمایش ، فرماندهان حاضر به این نتیجه رسیدند که بمب افکن های به روز شده بی- 52 می توانند به آسانی تا سال 2050 و فراتر از آن به پروازهایشان ادامه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین