کد خبر: ۳۳۷۶۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
​به‌دلیل تداوم آلودگی‌هوا؛

مدارس تهران دوشنبه ۳۰ آذر هم تعطیل است

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، پیش دبستانی ها، مهدهای کودک و مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهر تهران و برخی شهرستان های دیگر استان فردا(دوشنبه) به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد رستگاری روز یکشنبه افزود: برهمین اساس علاوه بر تهران، پیش دبستانی ها، مهدهای کودک و مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرهای ری، اسلامشهر، پاکدشت و قدس نیز در روز دوشنبه تعطیل هستند. 

به گزارش آفتاب به نقل از ایرنا، به گفته رستگاری، این اقدام با توجه به مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به دلیل تداوم آلودگی هوای شهر تهران اتخاذ شده است. مدارس شهر تهران امروز نیز تعطیل بود.

با توجه به پایداری جوی هوای تهران و تداوم آلودگی هوای پایتخت جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران صبح روز گذشته در استانداری تهران تشکیل شد.

تعطیلی دو روزه مدارس تهران و یک روزه مدارس برخی شهرستان های استان تهران، پیش دبستانی و مهدکودک ها، ممنوعیت فعالیت یک هفته ای معادن شن و ماسه و صنایع آلاینده در استان، ممنوعیت فروش روزانه مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک و تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از جمله مصوبات مهم این کمیته بود.

شاخص کیفیت هوای پایتخت در روز جاری با افزایش آلاینده های ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون نسبت به روز گذشته در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

درهمین ارتباط با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری آلودگی هوا در روزهای شنبه و یکشنبه، وضعیت غلظت آلاینده ها در سطح پایتخت طی روزهای آینده افزایش خواهد یافت. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
0
0
لطفا فردا مدارس تعطيل باشد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین