کد خبر: ۳۳۷۷۶۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

تهران در شرایط ناسالم/ خبری از تعطیلی مدارس نیست

معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران یا اشاره به اینکه شاخص کیفی هوای امروز 134 است، اعلام کرد:‌ وضعیت هوای تهران، امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
آفتاب‌‌نیوز : محمد رستگاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در جلسه روز شنبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، تصمیمات لازم برای کاهش آلودگی تهران گرفته شد، اظهار کرد: امروز جلسه جدیدی نداریم و مصوبات ارائه شده در جلسه روز شنبه تا پایان هفته لازم‌ الاجراست و تعطیلی مدارس طبق این جلسه تنها برای روزهای یکشنبه و دوشنبه بوده است و دیگر تعطیلی نداریم.

در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مقرر شد تا آرم‌های طرح ترافیک روزانه تا پایان هفته صادر نشوند و تا پایان هفته اورژانس برای شهروندان تهرانی به حالت آماده باش درآید.

همچنین فعالیت معادن شن و ماسه اطراف استان تهران و فعالیت‌های عمرانی در محدوده تهران، ری و شمیرانات تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.

معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفی هوای دیروز تهران 141 و در شرایط "ناسالم" برای گروه‌های حساس قرار داشت و شاخص کیفی 24 ساعت گذشته منتهی به 11 صبح امروز در شرایط مشابه روز گذشته 134 است.

وی ادامه داد: کیفیت هوای امروز تهران هم در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

وی افزود: دراین بازه زمانی میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون 134 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس، ذرات معلق کمتر از 10 میکرون 66، دی‌اکسید نیتروژن 45و در شرایط سالم بوده است. همچنین میانگین منوکسید کربن 37، ازن 32 و دی‌اکسید گوگرد 25 و در شرایط پاک قرار داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین