کد خبر: ۳۳۷۸۱۴
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

زمان آغاز نقل و انتقالات نیم فصل

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات نیم فصل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته اول، توضیحاتی در این مورد ارائه داد.
آفتاب‌‌نیوز : سایت سازمان لیگ نوشت: رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات نیم فصل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته اول، توضیحاتی در این مورد ارائه داد.

مصطفی شهبازی، اظهار کرد: پنجره نقل و انتقالات نیم فصل جاری از 2 دی تا ساعت بیست و چهار 29 دی 94 باز خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: در این مورد، هر باشگاه لیگ حرفه‌ای شامل لیگ برتر و دسته اول، می‌تواند حداکثر با 6 بازیکن عقد قرارداد کرده و پس از ثبت در مسابقات از آنان استفاده کند.
وی گفت: اگر باشگاهی تا سقف 27 نفر شش بازیکن جای خالی داشته باشد، مستقیما عقد قرارداد کرده و ثبت می‌کند و اگر تا سقف 27 نفر جا نداشته باشد می‌تواند با شش نفر فسخ قرارداد کرده و بازیکن جدید جایگزین کند.

وی بیان کرد: باشگاه‌هایی که از سه سهمیه آزاد استفاده کرده‌اند، در صورت فسخ قرارداد با این بازیکنان نمی‌توانند بازیکن دیگری جایگزین کنند.

شهبازی گفت: اگر باشگاه‌ها از چهار بازیکن سهمیه خارجی استفاده کرده باشند و در بازه زمانی نیم فصل، حتی با 4 بازیکن هم فسخ قرارداد کنند، می‌توانند با شرایط و مقررات آیین نامه نقل و انتقالات بازیکن خارجی جایگزین کنند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ بیان کرد: در صورتی که باشگاه‌های لیگ برتر از 8 بازیکن زیر 21 سال استفاده کرده باشند و در این‌بازه زمانی نیم فصل با هر چند نفر از این هشت بازیکن فسخ قرارداد کنند می‌توانند به همان تعداد بازیکن جایگزین کنند.

وی در پایان گفت: باشگاه‌ها به غیر از استخدام بازیکنان مجاز (6 نفر) می‌توانند بازیکنان مصدوم خود را با تایید کمیته پزشکی از لیست خارج و جایگزین کنند، اما بازیکن مصدوم خارج شده تا پایان فصل مجاز به همراهی هیچ تیمی نخواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین