کد خبر: ۳۳۷۸۵۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

حاشیه‌های ثبت‌نام نمایندگی مجلس و خبرگان/نام‌نویسی مدعی کشف اختلاس3 هزار میلیاردی

ثبت‌نام فردی که ادعا می کرد اختلاس 3 هزار میلیاردی در بانک صادرات را کشف کرده است از حاشیه های روز سوم نام نویسی از داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران بود.
آفتاب‌‌نیوز :
 سومین روز از ثبت‌نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز در فرمانداری تهران آغاز شده است که تا این لحظه 74 نفر برای ثبت‌نام در مجلس و دو نفر برای ثبت‌نام در خبرگان به فرمانداری مراجعه کردند.

صبح امروز عیسی فرهادی فرماندار تهران از ستاد انتخابات تهران در فرمانداری بازدید کرد و علی اصغر ناصربخت معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران به ارائه آماری از ثبت‌نام های روزهای قبل پرداخت و گفت:‌249 نفر در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند که 34نفر از آن خانم و 4 نفر از اقلیت های دینی بوده اند ضمن اینکه برای خبرگان نیز 46 نفر در حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کردند که دو نفر از آن‌ها خانم بودند.

سیامک مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس نهم امروز در فرمانداری ثبت‌نام کرد. از نکات جالب امروز حضور فردی بود که ادعا می کرد بازرس بوده و گروهی که در آن حضور داشته اختلاس 3 هزار میلیاردی در بانک صادرات را کشف کرده اند.

جوانی 30 ساله نیز که خود را نماینده دهه شصتی ها می نامید ، درباره دلیل ثبت‌نام خود می گفت: چون بیکار بودم برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردم. انسانی معمولی هستم و تلاش دارم خلاء دهه شصتی ها را پر کنم.

خانمی 33 ساله کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی که عنوان می‌کرد به خاطر اراده قوی اش در انتخابات ثبت‌نام کرده، می‌گفت: دوست داشتم در انتخابات شرکت کنم اما دوستانم هم من را خیلی تشویق به این کار کردند و به همین دلیل برای کاندیداتوری مجلس ثبت‌نام کردم.

خانمی 47 ساله نیز با بیان اینکه تنها شوهرش از ثبت‌نام او خبر دارد ، اظهار می کرد: دکترای فقه و حقوق هستم و بدون اطلاع دادن به دو فرزندم برای ثبت‌نام اقدام کردم. امروز همچنین یک فرد غیرروحانی نیز در فرمانداری تهران برای انتخابات خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد ومحمد معتقد لاریجانی فرماندار سابق شمیرانات ، غلامعباس آقا علی خانی نماینده دوره پنجم مجلس و سید حسن الحسینی نماینده دوره سوم اراک در فرمانداری تهران برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین