کد خبر: ۳۳۷۸۵۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

روز شلوغ ثبت‌نام خبرگان رهبری به پایان رسید

ستاد انتخابات کشور امروز با حضور رییس جمهور و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز پرکاری را پشت سر گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
پنجمین روز ثبت نام انتخابات خبرگان رهبری در حالی به پایان رسید که آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و آیت‌الله مصباح یزدی هم امروز به جمع نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیوستند.

رییس جمهور صبح پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان پنجم به وزارت کشور آمد، از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد و سپس با ارائه مدارک خود به عنوان کاندیدای این انتخابات ثبت نام کرد.

وی سپس در جمع خبرنگاران حضور یافت و درباره اهمیت جایگاه دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی صحبت کرد.

آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی هم ساعت 16 به ستاد انتخابات کشور آمد و برای نمایندگی در مجلس خبرگان پنجم اعلام آمادگی کرد. محسن هاشمی، فاطمه هاشمی و قدرت‌الله علیخانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را همراهی کردند.

از حدود ظهر امروز خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه کارناوالی در طرفداری از آیت‌الله هاشمی در میدان فاطمی شکل گرفته است که با حضور خبرنگاران در میدان فاطمی کذب بودن خبر مشخص شد.

علیخانی لحظاتی قبل از ورود آیت الله هاشمی به خبرنگاران گفت که به زودی از حوزه قزوین برای انتخابات مجلس ثبت نام خواهد کرد.

آیت‌الله مصباح یزدی هم امروز از طریق نماینده خود در انتخابات خبرگان ثبت نام کرد. همچنین آیت‌الله دستغیب در شیراز، آیت‌الله محسنی قمی و حجت الاسلام قائم مقامی مهمترین شخصیت‌هایی بودند که امروز برای پنجمین دوره انتخابات خبرگان ثبت نام کردند.

امروز در سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان فعلی و پیشین مجلس هم برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات کشور آمدند. مهدی کوچک زاده و محمود نبویان با هم آمدند که حضور این دو مورد توجه زیاد خبرنگاران و عکاسان قرار گرفت.

کوچک زاده که چندی پیش استعفای خود را از مجلس نهم اعلام کرده بود در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره چرایی حضور در ستاد انتخابات کشور گفت که استعفایش برای اعتراض به روندی است که نه با جمهوریت نظام و نه با اسلامیت آن سازگاری ندارد و آمده است تا روند گذشته خود را ادامه دهد.

الیاس حضرتی هم که برای تکمیل مدارک خود به ستاد انتخابات کشور آمده بود با محمود نبویان خوش و بش گرمی کرد و به خبرنگاران گفت ما با هم برادریم و تنها تفاوت دیدگاه داریم.

ابراهیم نکو، علاء الدین بروجردی، موسی الرضا ثروتی، سید علی طاهری، یعقوب جدگال و حسین مظفر در ستاد انتخابات و سیامک مره‌صدق هم در فرمانداری تهران ثبت نام کردند.

شهربانو امانی و جلال جلالی زاده از نمایندگان دوره ششم مجلس نیز برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند تا اصلاح طلبان، امروز هم سهمی در ثبت نام کنندگان داشته باشند.

طبق اخرین اطلاعات موجود تا پایان امروز، 2702 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و 350 نفر برای انتخابات خبرگان رهبری در سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، امروز علاوه بر شخصیت‌های سیاسی چهره‌های غیر سیاسی مختلفی هم برای ثبت نام در انتخابات پیش رو به ستاد انتخابات کشور آمدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین