کد خبر: ۳۳۷۸۶۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

حاشیه‌های خواندنی‌تر از متن ثبت‌نام هاشمی

عقربه‌های ساعت، نرمک نرمک 16 را نشان می‌داد که ولوله خبرنگاران در وزارت کشور، نشان از ورود شخصیتی می‌داد که گویا ثبت و ضبط این ورود، علاوه بر وظیفه خبرنگاری، افتخاری برای آنان در کارهای رسانه‌ای بود.
آفتاب‌‌نیوز :
علی شعبانی- این شوق و اشتیاق چنان بود که بعضی‌ها کارهای خویش در مصاحبه با نامزدها و عکاسی از سوژه‌ها را رها کرده و مانند شکارچیان قدیم، سلاح رسانه‌ای خویش را به چارچوب دربی نشانه گرفته بودند که قرار بود، شخصیت از آنجا وارد شود.

صدای چیک چیک دوربین ها در صلوات خبرنگاران رنگ باخت و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وارد سالن ستاد انتخابات وزارت کشور شد. دست‌هایش به نشانه تشکر از خبرنگاران بالا رفت و به همراه آقایان دکتر امیری، قائم مقام وزیر کشور و مهندس مقیمی، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور به سوی میز ثبت‌نام رفت.

ازدحام خبرنگاران به گونه‌ای بود که لحظه‌ای عدل رسانه‌ای مختل شد و مسؤولان ثبت‌نام از دیگر نامزدها و خود نامزدها هم کارهای خود را فراموش کردند و با موج خبرنگارها همراه شدند.

زمان نه چندان طولانی انجام فرایند ثبت‌نام، فرصت مناسبی برای عکاسان و فیلم برداران همه رسانه‌ها بود و مهمتر از همه تب و تاب خبرنگاران صداوسیما خیلی دیدنی بود و دلم برایشان سوخت که مسؤولان تمام زحمات آنها را علی‌رغم اشتیاق مردم به بایگانی می‌سپارند.

پس از ثبت نام، هاشمی رفسنجانی و خبرنگاران به سالن کنفرانس رفتند و آیت‌الله پشت تریبون قرار گرفتند و براساس اطلاعات جامع خویش از روزهای پسابرجام، اهمیت انتخابات اسفند، جایگاه مجلس خبرگان، انتخاب درست 14 خرداد 68، امنیت مثال زدنی ایران در منطقه نا امن، مردمی بودن انقلاب اسلامی و ضرورت تداوم روابط گرم مردم و نظام و صد البته از نقش ارزنده خبرنگاران در رشد آگاهی مردم گفت و سالن ستاد انتخابات وزارت کشور را با امید به برگزاری انتخاباتی پرشور ترک کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین