کد خبر: ۳۳۸۱۷
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۸۴ - ۱۹:۰۳

وبلاگ جعلی خاتمی

آفتاب‌‌نیوز : در پی انتشار اخبار راه‌‌اندازی وبلاگ آقای خاتمی، محمدعلی ابطحی در یادداشتی نوشت:

چند شب پیش sms دریافت کردم که وبلاگ آقای خاتمی با این آدرس قابل دسترسی است. هم خوشحال شدم وهم تعجب کردم. آدرس را باز کردم. دیدم اسم سایت، مردی با عبای شکلاتی است. فردای آن شب ، مراسم چلچراغی ها بود. در آنجا به عنوان یک سورپرایزگفتند که بروبچه ها این وبلاگ را درست کرده اند وبه آقای خاتمی هدیه کرده اند. این لطفی بود که دوستان آقای خاتمی به ایشان ابراز داشته بودند. به آقای خاتمی هم در پاسخ به محبت آنها یادداشتی رسمی وغیر وبلاگی نوشته بود که آنها هم آن را روی سایت گذاشته بودند. اما چانچه طبیعی مینمود این سایت به عنوان وبلاگ آقای خاتمی معرفی شد و خبر آن یک خبر جهانی شد که آقای خاتمی وبلاگ نویس شده و اولین پست وبلاگش راهم نوشته. البته از اصل اینکه به هر شکل آقای خاتمی وبلاگ بنویسد خوشحال میشدم.

امروز رفتم دفتر آقای خاتمی که هم اصرار کنم ادامه دهد و هم پیشنها بدهم از این به بعد اسم سایت را تغییر دهند. گفتم تا وقتی لطف بچه ها بوده میشود اسمش مردی با عبای شکلاتی باشد اما از این به بعد که سایت ووبلاگ خود آقای خاتمی میشود که درست نیست اسمش این باشد. شوخی هم کردم که مثل این میماند که من اسم وبلاگم را بگذارم تپلی با عمامه سیاه! ضمن آن که آقای خاتمی به یک سایت رسمی هم نیازدارد که در آن سخنرانی ها و خبرهای رسمی اش باشد تا هم امکان دسترسی به گفته ها واندیشه های ایشان باشد وهم خبر گزاریها وعلاقمندان بتوانند در این فضای پر سانسور اخبار ایشان را دنبال کنند.واین وبلاگ ایشان را از آن سایت بی نیاز نمیکند. دیدم اصلا برداشت آقای خاتمی این نبوده که این وبلاگ شخصی ایشان باشد.

به من هم گفت این توضیح را بنویسم.البته قرارشد که هم زودتر سایت رسمی آقای خاتمی راه اندازی شودکه در آن اخبار و مطالب رسمی ایشان بیایدوهم در آن بخشی برای وبلاگنویسی باشد وهم گاهی در این وبلاگ مردی با عبای شکلاتی ونیز بقیه سایتهایی که علاقمندان ایشان آماده کرده اند، بنویسد.ولی دوست داشت اعلام شود این سایت و وبلاگ آقای خاتمی نیست. از بر وبچه هایی هم که این سایت را درست کرده اند وانصافا هم با چه شوقی و با چه سرعتی آن را درست کردند خیلی تشکر می‌کرد. از اینکه اهالی وبلاگ گلایه کرده اند که چرا این متن را وبلاگی ننوشته هم خبر داشت. آقای خاتمی از حجم بالای کامنت هاو ایمیل ها هم صحبت میکرد که اگر قرار باشد به آنها پاسخ دهد چهقدر وقتش راخواهد گرفت. خدا کند این مسئله باعث نشود که از ارتباط اینترنتی ووبلاگی بهراسد.در هر حال فکر می‌کنم آقای خاتمی یک گام به وبلاگ‌نویسی نزدیک شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین