کد خبر: ۳۳۸۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
رونمایی از سند راهبردی یگان ویژه

اتصال دوربین‌های شهری به مانیتورینگ یگان ویژه

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی از سند راهبردی یگان ویژه رونمایی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : سردار حسن کرمی صبح امروز در همایش فرماندهان و مدیران یگان ویژه نیروی انتظامی با بیان اینکه برنامه آموزشی متناسب با شرایط آینده در دستور کار قرار گرفته است، گفت: براساس آمایش سرزمینی یگان ویژه در حال حاضر چهار یگان در تهران، پنج تیپ در استان‌های درجه یک، هشت گردان در استان‌های درجه 2 و هشت گروهان در استان‌های درجه 3 داریم.

وی با بیان اینکه پیشنهاد ایجاد یگان‌های واکنش سریع در دستور کار قرار گرفته است، گفت: به تازگی دفاع شهری و مردم‌یاری نیز در دستور کار یگان ویژه قرار گرفته است.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه سعی داریم تجهیزات و اقلام موردنیاز این ماموریت جدید را نیز تامین کنیم، گفت: به تازگی دوربین‌های شهری کشور به مرکز فرماندهی و مانیتورینگ یگان ویژه متصل شده است.

تدوین سند راهبردی یگان ویژه

کرمی همچنین از تدوین سند راهبردی یگان ویژه خبر داد و گفت: براساس رایزنی‌های صورت گرفته سه رشته کارشناسی در دانشگاه امین راه‌اندازی شده است و رشته عملیات ویژه نیز در بهمن‌ ماه امسال دانشجو می‌پذیرد.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی افزود: آمادگی صددرصد داریم که با توجه به آمایش سرزمینی و توانایی‌های خود در برابر تمام تهدیدات از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از سند راهبردی یگان ویژه رونمایی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
0
0
آفتاب جان میشه این کلمه انگلیسی مانیتورینگ Monitoring را با کلمات فارسی جایگزین کنی‌؟ آخه مادر من نمیدونه مانیتورینگ یعنی چه اون فقط فارسی بلده.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین