کد خبر: ۳۳۸۲۰۰
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

توضیحات تأمین اجتماعی درباره پرداخت‌های مرتضوی

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره مطالب مطرح شده توسط سعید مرتضوی، گفت: بودجه غیرشمول این سازمان بر اساس ضوابط مصوب هیئت مدیره هزینه می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : رحیم اردلان افزود: هر سال در تبصره‌های بودجه سازمان تأمین اجتماعی که به تصویب هیئت امناء سازمان می‌رسد، درصدی از کل اعتبارات همان سال تحت عنوان غیرشمول در اختیار مدیرعامل سازمان قرار می‌گیرد.

وی افزود: چون وجوه و اموال سازمان، حق‌الناس تلقی می‌شود و متعلق به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان است، طبیعی است که اختیار مدیرعامل سازمان در هزینه‌کَرد آنها، مشخص و چارچوبی برای آن ترسیم شود.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: بر این اساس باتوجه به مصوبه هیئت امناء، این وجوه باید براساس ضوابط و دستورالعمل‌هایی که به تصویب هیئت‌مدیره سازمان می‌رسد، هزینه و مصرف شود که در این ضوابط اهداف و سیاست‌های سازمان که در راستای کمک به بیمه‌شدگان، مستمری بگیران، نهادها و مؤسسات تحت پوشش سازمان و تشویق کارکنان است، لحاظ شده است.

به گزارش ایسنا، اردلان گفت: پرداخت‌ها بایستی به استناد و اعتبار اسناد و مدارک انجام پذیرد که در دوره مرتضوی بعضاً بدون نام و مشخصات و بر اساس کد پرداخت شده و در نتیجه مدارکی که بیانگر تحویل به بیمه شدگان باشد در مدارک سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین