کد خبر: ۳۳۸۲۹۴
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

کنایه مجیدی به قلعه‌نویی

سرپرست موقت استقلال با ابراز تاسف از شعارهای هواداران تراکتورسازی علیه پورحیدری، گفت که برایش جای تاسف دارد که عده‌ای در ورزشگاه بودند که ادعای پهلوانی دارند اما مانع تماشاگران تبریزی نشدند.
آفتاب‌‌نیوز :
فرزاد مجیدی بعد از ملاقات با منصور پورحیدری گفت: وضعیت او خیلی خوب است و ما دیدیم که سرحال‌تر از روزهای گذشته بود. روند سلامتی او رو به بهبودی است و از مردم می‌خواهم که برای سلامتی آقای پورحیدری دعا کنند.

وی اضافه کرد: آقای پورحیدری روحیه خوبی دارند و کاملا پیگیر نتایج استقلال هستند. من فکر می‌کنم اوج تعصب را می‌توان در ایشان دید و واقعا پدر استقلال هستند. در درجه اول سلامتی ایشان مهم است و اینکه سایه او بالا سر تیم باشد. ما کمبود او را در استقلال حس می‌کنیم و به او نیاز داریم.

به گزارش ایسنا، مجیدی درباره برنامه تیمش جهت سفر به جمکران، گفت: طبق برنامه بعد از تمرین جمعه جهت ادای نذر و سلامتی آقای پورحیدری قرار است به جمکران برویم.

او در ادامه با گلایه از شعارهای هواداران تراکتورسازی علیه پورحیدری، گفت: مردم تبریز خونگرم و مهمان نواز هستند. جای تاسف دارد که عده‌ای علیه بزرگ فوتبال ایران در بازی با تراکتورسازی شعار دادند و یک عده که دم از پهلوانی و غیرت می‌زنند در آنجا بودند و حتی یک دست هم تکان ندادند تا تماشاگران شعار ندهند. ای کاش می‌باختیم و این بی‌احترامی به بزرگ فوتبال ایران نمی شد.

وی در واکنش به سوالی درباره فحاشی برخی تماشاگران به مهدی رحمتی، بیان کرد: رحمتی دروازه‌بان اول ایران است. این اوج بزرگی او بود که علیه شعارها واکنشی نشان نداد. واقعا برخی شعارها جای تاسف داشت.

مجیدی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلال به دنبال پیگیری ماجرا است یا نه؟ گفت: صددرصد ما پیگیری می‌کنیم. اگر باشگاه استقلال این فحاشی‌ها را پیگیری نکند بی انصافی در حق بزرگ فوتبال ایران شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین