کد خبر: ۳۳۸۴۲۳
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

آتش‌سوزی ساختمان 10 طبقه در مشهد

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع آتش‌سوزی در ساختمان 10 طبقه در دست ساخت در خیابان کوهسنگی این شهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین خاکپور در تشریح جزییات این خبر، عنوان کرد: این حریق صبح امروز سبب اعزام دو خودرو اطفای حریق از ایستگاه شماره 40 آتش‌نشانی مشهد به محل حادثه شد.

وی کانون حریق را طبقه منفی سه این ساختمان اعلام و اظهار کرد: طبق بررسی اولیه ریختن مواد مذاب حاصل از جوشکاری از طبقه مثبت یک بر روی ضایعات ساختمانی نظیر آکاستیو، چوب و ... انباشته شده در این طبقه همچنین ایزوگام‌های کار شده در دیواره این ساختمان منجر به آتش‌سوزی شده بود.

خاکپور گفت: در حالی که حریق به سرعت در حال گسترش بود آتش‌نشانان با کشیدن لوله‌های آبدهی و دستگاه تنفسی آتش را از چند جهت و در کمترین زمان ممکن مهار کردند.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان آتش‌نشانی مشهد ضمن تاکید بر اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت، اضافه کرد: نزدیک به 23 روز قبل حادثه‌ای مشابه در طبقه منفی چهار این ساختمان رخ داده است.

به گزارش ایسنا، خاکپور که علت حادثه چند روز گذشته را نیز بی احتیاطی در عملیات جوشکاری و ریختن مواد مذاب حاصل از آن بر روی گازوییل‌های جاری شده در چاله پشت ساختمان اعلام کرد و افزود: از متصدیان و کارفرمایان پروژه‌های ساختمانی خواست تا ضوابط ایمنی و توصیه‌های کارشناسان را جدی بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین