کد خبر: ۳۳۸۴۳۰
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳

پیروزی پیکان مقابل داماش در لیگ آزادگان

هفته بیستم لیگ آزادگان با پیروزی تیم پیکان مقابل داماش گیلان شروع شد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته بیستم لیگ دسته اول ایران با 9 بازی آغاز شد که در یکی از مهمترین بازی ها پیکان تهران در ورزشگاه شهید عضدی رشت مهمان داماش گیلان بود و توانست این تیم را با نتیجه 2 بر 1 در خانه خود شکست دهد.

با این نتیجه پیکان با 41 امتیاز همچنان صدر نشین لیگ آزادگان باقی ماند.

در دیگر بازی حساس این هفته فجر سپاسی میهمان خود خونه به خونه بابل را با نتیجه 1 بر صفر شکست داد تا همچنان جایگاه دوم جدول را برای خود نگه دارد. با این پیروزی مجموع امتیازات فجر سپاسی با یک امتیاز اختلاف نسبت به پیکان به عدد 40 رسید.

به گزارش ایسنا، همچنین مس کرمان توانست میزبان خود گیتی پسند اصفهان را با نتیجه 1 بر صفر شکست دهد تا با 36 امتیاز جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص دهد.

در دیگر دیدار ها نساجی مازندران، فولاد یزد را با نتیجه 1 بر صفر مغلوب کرد. پاس همدان توانست 2 بر 1 میزبان خود شهرداری اردبیل را شکست دهد.

ایران جوان بوشهر به مصاف نفت آبادان رفت و این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد همچنین زور پارسه تهران و خیبر خرم آباد به یکدیگر نرسید و این باری با نتیجه 1 بر 1 خاتمه یافت.

علاوه بر این ها گل گهر سیرجان توانست با نتیجه 2 بر1 میزبان خود مس رفسنجان را شکست دهد. بازی نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک نیز با نتیجه 3 بر 2 به نفع نفت خاتمه یافت.

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم هرمزگان به علت عدم حضور تیم مهمان یعنی آلومینیوم هرمزگان برگزار نشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین