کد خبر: ۳۳۸۵۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

ناطق‌نوری: اقدامات دولت در اداره کشور در شرایط تحریم و رکود قابل تحسین است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدامات دولت یازدهم در اداره مطلوب کشور در شرایطی که با رکود، تحریم و تورم مواجه بودیم، قابل تجلیل و تحسین است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبر ناطق نوری در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان های آبادان و خرمشهر گفت: دولت یازدهم، کشور را با خزانه خالی تحویل گرفت و در مسیر رفع مشکلات گام برداشت. اداره کشور با شرایط تحریم های دشمن، کاهش قیمت نفت به بشکه ای کمتر از 30 دلار و رکود و تورم، کار مشکلی است، ولی امیدواریم با رفع تحریم ها و مدیریت مطلوب برجام، بخشی از این مشکلات برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری در ادامه با تجلیل از دولت یازدهم در به سرانجام رساندن پرونده هسته ای و فرجام برجام، افزود:با مدیریت دولت تدبیر و امید به ویژه اقدامات وزیر متدین و هوشمند دکتر ظریف، گام های بلندی در مسیر حل و فصل موضوع هسته ای برداشته شد که امیداواریم بخشی از مشکلات کشور نیز با رفع کامل تحریم ها رفع شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش از وجود امنیت پایدار در کشور به عنوان نعمت خداوندی یاد کرد و گفت:ایران جزیره آرامشی در فضای کنونی جهان است و این امنیت نیز مرهون وجود مدیریت و رهبری مقتدر و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی است.

وی با بیان نمونه ای از دور اندیشی رهبر معظم انقلاب و اشراف معظم له بر امور، گفت: در موضوع سوریه و فشار دشمنان سوریه مبنی بر کناره گیری بشار اسد، عده ای بر این عقیده بودند که نباید از دولت قانونی بشار اسد حمایت کرد، ولی امروز همگان می دانند که هدف غرب و برخی کشورهای عربی منطقه از برکناری اسد، قطع پل ارتباطی ایران با حزب الله لبنان و قطع حمایت ها از مردم مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام ناطق نوری تصریح کرد: اگر این برنامه ها عملی می شد، اهداف دیرینه و استراتژیک رژیم غاصب اسرائیل یعنی رسیدن به آب های گرم جنوب و رسیدن به پشت مرزهای ایران، محقق می شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: در عصر کنونی، فلسطین و سوریه خط مقدم جبهه ایران در مبارزه با تروریسم و سنگرهای دفاع از کشور است.

ناطق نوری همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان وطن، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که نمی توان با ایران مقتدر و پیشرفته امروز در موضوع جنگ نظامی وارد شد، زیرا می داند که این عرصه جولانگاهش نیست.

به گزارش ایرنا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، با دست خالی ولی عزم راسخ و ایمان استوار در برابر دشمنان ایستاد و از ناموس کشور دفاع کرد و امروزه نیز تجربه آن سال های حماسه را دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین