کد خبر: ۳۳۸۵۸۵
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶

سرکرده گروه تروریستی جیش الاسلام به هلاکت رسید

دو منبع آگاه گروه های تروریستی سوریه روز جمعه اعلام کردند که 'زهران علوش' سرکرده گروه تروریستی - تکفیری جیش الاسلام یکی از گروهای عمده مخالف دولت سوریه، در حمله هوایی سوریه به ستاد مرکزی این گروه در حومه دمشق، کشته شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
این دو منبع نزدیک به گروه های تروریستی که می خواستند ناشناس بمانند، افزودند: مقر سری این گروه مسلح که هزاران عضو دارد، توسط هواپیماهای نظامی روسیه هدف قرار گرفته است.

به گزارش رویترز از بیروت، حملات هوایی روسیه علیه مواضع گروه های تروریستی در خاک سوریه از اواخر مهر با همکاری ارتش سوریه آغاز شده است.

گروه تروریستی تکفیری جیش الاسلام وابسته به شبکه القاعده است و علوش پیش از عزیمت به سوریه برای جنگیدن با نیروهای دولت مرکزی در کنار داعش و دیگر گروهک های تروریستی، در عربستان تحصیل کرده است. 

گفته می شود علوش فرمانده کل گروه تروریستی موسوم به جیش الاسلام است یکی از بزرگترین گروههای تروریستی در سوریه و فعال در غوطه شرقی دمشق که باعث کشته شدن صدها غیر نظامی در شهر ریف دمشق بوده است.

علوش قبلا در زندان نظام سوریه محبوس بوده و طی فرمان عمومی بشار اسد آزاد شده بود و بعد از گذراندن دوره های آموزشی و با حمایت برخی کشورهای عربی به سمت فرماندهی کل نیروهای تروریستی موسوی جیش الاسلام درآمد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین