کد خبر: ۳۳۸۵۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

جویباری: شعارهای تماشاگرنما‌ها را به پای هواداران تراکتورسازی نمی‌گذاریم

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:شعارهای شماری از هواداران ناآگاه و تماشاگرنما را به پای مردم خوب آذربایجان و هواداران پرشور تراکتورسازی نمی‌گذارم.
آفتاب‌‌نیوز :
علی نظری جویباری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص درخواست باشگاه استقلال مبنی بر تعویق بازی با ملوان اظهار داشت: من دیروز با آقای فتاحی صحبت کردم و ایشان اعلام کرد تیم ملی امید جمعه پرواز دارد و تعویق بازی امکان پذیر نیست. به همین دلیل عقب افتادن بازی با ملوان منتفی است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: به نظرم بازیکنان خیلی خوب کار کردند و نسبت به بازی در لیگ که به مساوی انجامید خیلی بهتر ظاهر شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مظلومی قولی بابت قهرمانی در لیگ جام حذفی داده بود گفت: ما فقط از مظلومی خواسته بودیم سهمیه آسیا را بگیرد حالا اگر این تیم قهرمان هم شد چه بهتر. ما نهایتا هدف اولمان حضور در مسابقات آسیایی سال آینده است ولی مظلومی هیچ قولی بابت قهرمانی نداده است.

نظری جویباری در خصوص شعارهایی که طرفداران تراکتورسازی علیه منصور پورحیدری داده‌اند گفت: درست است که منصور پورحیدری 50 سال برای استقلال زحمت کشید و مرد استثنایی باشگاه استقلال است اما او سال‌ها برای فوتبال این مملکت هم زحمت کشیده و سرمربی تیم ملی بوده است.

وی تاکید کرد: البته من شعارهای تعدادی از هواداران ناآگاه را به پای مردم خوب آذربایجان و هواداران پرشور تراکتورسازی نمی‌گذارم و اصلا توقع نداشتم یک عده بخواهند حرمت آقای پورحیدری را پایین بیاورند. افرادی مثل مظلومی، قلعه نویی، رسول خطیبی و خیلی‌های دیگر در این فوتبال زحمت کشیده‌اند و نباید به آن‌ها بی احترامی کرد. مثلا ممکن است در یک مسابقه حرفی پیش بیاید و یا اتفاقی بیفتد و تماشاگران نسبت به یک شخص ذهنیت پیدا کنند و در بازی‌های آینده علیه او شعار بدهند اما اینکه یک نفر روی تخت بیمارستان باشد و علیه او شعار بدهند درست نیست. باز هم تاکید می‌کنم که شاید آن عده‌ هم احساساتی شده‌اند ولی این کار آن‌ها زشت بود.

وی در خصوص اینکه مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعتقاد دارند شعاری علیه پورحیدری داده نشده است گفت: اگر مسئولان این باشگاه صراحتا چنین موضوعی را تکذیب می‌کنند ما استقبال می‌کنیم و برای آن‌ها احترام قائل هستیم ولی بازیکنان استقلال در این مورد به من توضیح دادند که هم علیه آن‌ها شعار داده شد و هم علیه آقای پورحیدری.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که شایعه شده محرم نویدکیا یکی از گزینه‌های مظلومی برای خط هافبک استقلال است گفت: واقعا در این مورد نه چیزی شنیده‌ام و نه در جریان آن هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین