کد خبر: ۳۳۸۵۹۷
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

بارش برف و باران در محورهای ۷ استان کشور

جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۷ استان کشور گفت: در گردنه‌های قوشچی و قره‌تپه در استان آذربایجان غربی مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ محمدرضا زحمتکش جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در محور نقده ـ مهاباد در استان آذربایجان غربی، محورهای خرم‌بید، سپیدان ـ یاسوج در استان فارس و همچنین محور بافق ـ کرمان در استان کرمان بارش برف جریان دارد.

جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در بیشتر محورهای استان بوشهر، فارس، کرمان، یزد و هرمزگان بارش باران اعلام شده است.

وی افزود: در محورهای زاهدان ـ بم و زاهدان ـ خاش در استان سیستان و بلوچستان و محورهای کهنوج و جیرفت در جنوب استان کرمان نیز بارش باران گزارش شده است.

جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به مه‌گرفتگی و کاهش دید در گردنه‌های قوشچی و قره‌تپه در استان آذربایجان غربی اشاره و خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین