کد خبر: ۳۳۸۷۶۵
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
ادامه بسته بودن 6 محور ارتباطی کشور

گذر وانت‌بار دربخشی از آزادراه تهران-قم محدود شد

تردد هر نوع وانت بار در آزادراه تهران- قم از پل شهید کاظمی (آزادگان) تا خروجی حسن آباد و برعکس تا پایان امسال ممنوع شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، گذر این خودروها از محورهای قدیم تهران- قم و احمدآباد مستوفی انجام می شود.

تا پانزدهم دی 94ماه در محور هراز در استان های مازندران و تهران، عملیات تعریض و بهسازی و ساخت دو دستگاه پل قوسی در محدوده شنگلده تا گزنک (کیلومتر 73 تا 200 متر پس از کیلومتر 76) انجام می شود.

از این رو، از شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 19 تا پنج بامداد به غیر از چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل رسمی، این محور بسته است و تردد، از محورهای فیروزکوه و کندوان انجام می شود.

همچنین عبور خودروهای سنگین و حاملان فرآورده های نفتی در محور کرمان- راین- حسین آباد- جیرفت (ساردوئیه- جیرفت) در استان کرمان به دلیل تداخل با ترافیک شهری‏ و تردد در مکان های گردشگری، ممنوع و محور ترانزیت کرمان- دهبکری- جیرفت جایگزین شده است. 

تردد وسایل نقلیه سواری در محور یادشده آزاد است.

بر اساس این گزارش، محورهای پونل- خلخال در استان های گیلان و اردبیل و شمشک- دیزین در استان های البرز و تهران، به دلیل بارش برف و باران و احتمال ریزش کوه تا اطلاع بعدی بسته است.

همچنین امکان گذر از محورهای سروآباد- پاوه در استان کردستان و گنجنامه- تویسرکان در استان همدان، با توجه به شرایط جوی و نبود ایمنی کافی وجود ندارد.

محورهای سی سخت- بیده در استان کهگیلویه و بویراحمد و فریدونشهر- پشتکوه گردنه کلوسه در استان اصفهان نیز با توجه به کوهستانی و برفگیر بودن و ایمنی ناکافی همچنان بسته است.

بر پایه تصویرهای دریافت شده از دوربین های نظارتی، سامانه های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، رفت و آمد خودروها در 24 ساعت گذشته در همسنجی با یک روز پیش از آن 11 درصد کاهش یافت.

16 درصد ترافیک راه های کشور را وسایل نقلیه سنگین سبب شد و اوج تردد نیز بین ساعت 16 تا 17 بود.

آزادراه های تهران- کرج و برعکس، کرج- قزوین و برعکس، تهران- شهریار و برعکس، تهران- قم و برعکس، تهران- پاکدشت و تهران- ساوه در 24 ساعت گذشته بیشترین تردد را به خود اختصاص داد.

مرکز مدیریت راه های کشور توصیه کرد با توجه به آغاز فصل سرما، رانندگان برای آگاهی از آخرین وضع جاده ها عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند یا با شماره تلفن 141 تماس بگیرند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین