کد خبر: ۳۳۸۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

حرف های جالب برانکو به خبرنگاران / دلم می خواهد رونالدو به پرسپولیس بیاید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که از روز گذشته همه درباره دروازه‌بان تیمش سؤال می‌پرسند.
آفتاب‌‌نیوز : برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس امروز بعد از تمرین پرسپولیس مقابل خبرنگاران ایستاد و پاسخگوی سوالات آنها بود. او ابتدا بی آنکه کسی سوال بپرسد، گفت: «می دانم می خواهید درباره سوشا از من پرسید. در 24 ساعت گذشته هرکس سراغ من آمد، در این باره از من پرسید.»

او با اشاره به تداخل فردای تمرین پرسپولیس و استقلال در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی گفت: «اصلا درست نیست. ساعت تمرین ها به هم نمی خورد.» برانکو درباره تساوی مقابل پدیده هم توضیح داد: «استحقاق شکست را نداشتیم. لازم است به بازیکنانم تبریک بگویم که با جنگندگی و تلاش زیاد توانستند نتیجه باخت را با تساوی عوض کنند. مسلماً روز گذشته آن انتظاری که من از تیمم داشتم، برآورده نشد. من هم مثل هر مربی دیگری دوست دارم تیمم بدون عیب و نقص باشد، اما برخی مواقع این اتفاق رخ نمی‌دهد. در بازی‌های گذشته خوب بودیم، اما پیش می‌آید که در یک دیدار خوب نباشیم. در مجموع باید بگویم که در بازی با پدیده ضعیف‌تر از دیدارهای قبلی بازی کردیم، هر چند از نتیجه به دست آمده نمی‌توانیم ناراضی باشیم و این نتیجه چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند.»

برانکو در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید بازیکنان پرسپولیس در بیشتر بازی ها کارت زرد و قرم دریافت می کنند این واکنش را نشان داد:«منظورتان کدام بازیکنان است؟ مرحوم هادی نوروزی یک بار کارت قرمز گرفت که حقش نبود. ایمان صادقی هم یک بار کارت قرمر دریافت کرد که او هم حقش نبوده است. البته کارت قرمزی که دیروز سوشا گرفت، درست بود و باید این اتفاق رخ می داد. گاهی اوقات کارت زردها به اشتباه داده می‌شوند و گاهی اوقات این کارت‌ها درست داده می‌شوند. ما برای این موضوع راه‌حل داریم و راه حلمان نیز این است که تهاجمی‌تر بازی کنیم.»

سرمربی پرسپولیس درباره این که در نیم فصل کدام بازیکنان به پرسپولیس اضافه می شوند هم گفت:«شما پیشنهادی دارید؟وحید امیری با نفت قرارداد دارد.بیرانوند هم همین طور. البته ما نیاز به جذب د‌ر‌وازه‌بان نداریم زیرا د‌ر‌وازه‌بان ما ملی‌پوش است. البته اگر به من باشد، می‌خواهم رونالدو را جذب کنیم که البته نمی‌توانیم با ر‌ئال‌ ماد‌رید بر سر این موضوع به توافق برسیم. شما فکر می‌کنید مربی تیم ذوب آهن اجازه می‌دهد کاوه رضایی این تیم را ترک کند؟»

به گزارش خبرآنلاین، او در پایان درباره تمرین پرسپولیس هم گفت:« ما امروز تمرین وزنه داشتیم و از شما خبرنگاران به خاطر این که با وجود آلودگی هوا برای پر‌سپولیس وقت می گذارید تشکر می کنم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین