کد خبر: ۳۳۸۹۸۰
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

درگیری مرزبانان زابل با قاچاقچیان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان به آخرین جزئیات درگیری مرزداران هنگ مرزی زابل با قاچاقچیان اشاره کرد و گفت: متأسفانه در این درگیری یکی از مأموران جان بر کف مرزبانی به شهادت رسید.
آفتاب‌‌نیوز : سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، به بیان جزئیات درگیری مرزداران هنگ مرزی زابل با قاچاقچیان مسلح در مرزهای شمالی سیستان و بلوچستان پرداخت و اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان مسلح در نقطه صفر مرزی و قصد آنها برای ورود به داخل کشور آگاه شده و پس از سازماندهی مأموران تمهیدات لازم برای متوقف ساختن آنها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل در درگیری با اشرار مسلح توانستند ضمن به هلاکت رساندن سه نفر و دستگیری دو نفر از آنها قریب 500 کیلو مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک را کشف و ضبط کنند.

وی گفت: از قاچاقچیان مسلح مقداری سلاح و مهمات نیز کشف شد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه در این درگیری یک نفر از مرزداران جان بر کف سیستان و بلوچستان به نام استوار دوم مهدی رضایی که با رشادت وصف‌ناپذیر برای امنیت هموطنان با قاچاقچیان به مبارزه پرداخته بود به شهادت رسید.

عالی‌ترین مقام مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از مرزداران جان بر کف سیستان و بلوچستان اعلام کرد که مرزداران مقتدرانه با هر گونه تجاوز به حریم جمهوری اسلامی ایران مقابله خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین