کد خبر: ۳۳۹۰۵۶
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

نامنویسی درکاروان های حج تمتع از بهمن ماه

وی با بیان اینکه هنوز قیمت نهایی حج تمتع 95 مشخص نشده، اضافه کرد: براساس اعلام سازمان حج وزیارت ، امسال نیز هزینه اعزام به حج تمتع در دو قسط از زائران دریافت خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: تمام دارندگان قبض ودیعه گذاری علی الحساب حج تمتع تا 20 خرداد 1385، می توانند از روز 25 بهمن ماه سال جاری برای ثبت نام به کاروان ها مراجعه کنند.
 
علی اصغر شریفی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: واجدان شرایط تشرف به حج تمتع می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به هر یک از مدیران کاروان ها به صورت غیر حضوری و نیز از طریق پایگاه اینترنتیwww.haj95.haj.ir کاروان مورد نظر خود را انتخاب و مراحل ثبت نام را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه گذرنامه بین المللی واجدین شرایط تشرف باید حداقل تا نیمه اسفند سال 1395 اعتبار داشته باشدافزود: کسانی که فاقد گذرنامه هستند و یا اعتبار گذرنامه آنان کمتر از تاریخ اعلام شده است باید در فرصت مناسب نسبت به دریافت و یا تمدید مهلت گذرنامه خود به صورت انفرادی اقدام کنند.

مدیر حج وزیارت استان یزد ادامه داد: تمامی کسانی که قصد واگذاری قبوض ودیعه گذرای حج تمتع خود را به بستگان درجه یک (پدر، مادر، برادر، خواهر، و فرزند) دارند و یا قبلا واگذار کرده اند لیکن در سامانه جامع نقل و انتقال ثبت و طی مراحل نکرده اند می بایست قبل از فرارسیدن روز ثبت نام مراتب انتقال را در سامانه اعلام شده با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات زیارتی مجاز در استان یا شهرستان خود ثبت و مراحل مربوطه را طی کنند.

وی با بیان اینکه هنوز قیمت نهایی حج تمتع 95 مشخص نشده، اضافه کرد: براساس اعلام سازمان حج وزیارت ، امسال نیز هزینه اعزام به حج تمتع در دو قسط از زائران دریافت خواهد شد.

این مسوول تصریح کرد: در حج تمتع امسال یکهزار و 576 نفر زائر یزدی در قالب 12 کاروان به زیارت خانه خدا مشرف شدند .

در فاجعه منا 465 حاجی از جمهوری اسلامی ایران به لقاء الله پیوستند که استان دارالعباده یزد در این فاجعه غمبار سه قربانی شامل حسن دانش قاری بین المللی کشور ، مهدی درستکار و محمدرضا کارگر داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین