کد خبر: ۳۳۹۱۹۸
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

قرارداد برانکو ایوانکوویچ تمدید می‌شود

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید از عملکرد سرمربی سرخ‌پوشان رضایت دارد و معتقد است حضور او در پرسپولیس مثبت بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: جای خوشحالی است که وزیر ورزش و جوانان از تمرین پرسپولیس دیدن می‌کند. خوشبختانه آقای وزیر از شرایط پرسپولیس اعلام رضایت کرده است و ما هم تلاش می‌کنیم تا روز به روز پرسپولیس شرایط بهتری را پیدا کند.

او ادامه داد: ما از وضعیت کادر فنی و بازیکنان در حال حاضر رضایت داریم و این حق پرسپولیس است که بهتر شود. ما تلاش می‌کنیم تا نتیجه مناسبی به دست بیاوریم و به رده‌های بالای جدول رده‌بندی صعود کنیم و نظر تماشاگران را جلب کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط جذب بازیکن در این تیم نیز گفت: این بحث کاملا در اختیار کادر فنی است و این موضوع را به آن‌ها سپرده‌ایم تا برانکو و همکارانش در این مورد تصمیم‌گیری کنند. برنامه‌ریزی‌هایی نیز در این زمینه انجام شده و قرار است کادر فنی نظرات خود را به هیات مدیره اعلام کنند.

گرشاسبی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم شاهد یک تیم مقتدر و توانمند در لیگ باشیم تا بتوانیم نظر تماشاگران را جلب کنیم.

گرشاسبی در پاسخ به سوالی در مورد حضورش در جلسات هیات مدیره پرسپولیس نیز گفت: من تقریبا در تمامی جلسات حضور پیدا می‌کنم و فقط یک جلسه هیات مدیره به حد نصاب نرسید و در یک جلسه هم به دلیل ماموریت استانی، نتوانستم حضور پیدا کنم.

به گزارش ایسنا، او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد برانکو تمدید خواهد شد یا خیر نیز گفت: صددرصد چنین اتفاقی خواهد افتاد و ما از عملکرد برانکو رضایت داریم و معتقدیم کار او در پرسپولیس مثبت بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین