کد خبر: ۳۳۹۲۶۲
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸

حیدر العبادی: ۲۰۱۶ سال پیروزی نهایی علیه داعش است

نخست‎وزیر عراق ضمن تبریک به ملت عراق به مناسبت آزادسازی کامل شهر «الرمادی» استان الانبار تاکید کرد که سال ۲۰۱۶ سال پیروزی نهایی علیه تروریست‎های داعش است.
آفتاب‌‌نیوز :
«حیدر العبادی» نخست وزیر عراق آزادسازی شهر «الرمادی» را به ملت و ارتش این کشور تبریک گفت و تاکید کرد که به عملیات خود تا آزادسازی کامل «موصل» ادامه خواهد داد.

نخست‎وزیر عراق ضمن تبریک به ملت عراق به مناسبت آزادسازی کامل شهر الرمادی مرکز استان الانبار تاکید کرد که سال 2016 سال پیروزی نهایی علیه تروریست‎های داعش است.

حیدر العبادی تاکید کرد که عراقی ها با هر دین و قومیتی که هستند به همراه ارتش و نیروهای امنیتی و حشد العشبی از صاحبان این پیروزی هستند.

وی گفت: ما به اطمینان این را می گویئم که برای آزادسازی موصل میاییم تا با وحدت و ارداه ملت بزرگ عراق ضربه سخت و نهایی را به داعش وارد کنیم.

به گزارش فارس، حیدر العبادی این اظهارات را ساعاتی پس از موفقیت ارتش عراق در بازپس گیری شهر الرمادی مرکز استان الانبار عنوان کرد.

ارتش عراق امروز اعلام کرد که نیروهای عراقی موفق شدند شهر الرمادی مرکز استان الانبار را از دست داعش آزاد کنند و به طور کامل آن را آزاد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین