کد خبر: ۳۳۹۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱

تندباد با 130 کیلومتر بر ساعت بوانات را درنوردید

وزش تندباد در شهرستان بوانات باعث قطع مکرر برق در این شهرستان شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 اسداللهی با بیان اینکه هنوز از خسارات احتمالی این تندباد اطلاعی در دست نیست گفته: این تندباد در توزیع برق اختلال ایجاد کرده و باعث قطع مکرر برق شده است.

فرماندار بوانات در اینباره گفت: در این شهرستان  مانند این تند باد تاکنون دیده نشده است.

این تندباد در حالی بوانات در شمال فارس را درنوردیده که اداره کل هواشناسی استان فارس نیز از کاهش دمای استان از امشب بین 2 تا 10 درجه و از ادامه سامانه بارشی تا 72 ساعت آینده در فارس خبر داده است. 

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران،هواشناسی  فارس همچنبن درباره جاری شدن سیلاب ، آب آبگرفتگی معابر و امکان اختلال در تردد در جاده های استان  هشدار داد.

 مدیرکل هواشناسی استان فارس عنوان کرد: باتوجه به پیش بینی نفوذ سامانه بارشی موسمی  در نواحی غربی و شمال غربی و احتمال وقوع سیلاب و آب آبگرفتگی معابر ، به کشاورزان ، عشایر و گردشگران توصیه  می شود از نزدیک شدن و قرار گرفتن در مسیر و حریم رودخانه ها جدا خودداری کنند .

جامع افزود: براساس نقشه های سازمان هواشناسی ، با تشدید فعالیت سامانه بارشی در 72 ساعت آینده ناپایداری جوی ، بـه صورت افزایش ابر ، بارش رگبار همراه با رعد و برق ،وزش باد شدید ، آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب و روان آب در تمام نواحی استان پیش بینی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین