کد خبر: ۳۳۹۶۹۸
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

آغاز اردوی رقیب ایران در ترکیه/قطر به مصاف ایسلند و ازبکستان می‌رود

قطر برای رسیدن به المپیک 2016 ریودوژانیرو سرمایه گذاری زیادی کرده و امیدوار است در مسابقاتی که خود میزبان است به این مهم نائل شود.
آفتاب‌‌نیوز :
رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو در حالی از 22 دی ماه به میزبانی قطر در دوحه برگزار می شود که این تیم تدارک گسترده ای برای قهرمانی و کسب یکی از سهمیه های قاره کهن در المپیک دیده است.

قطر که در مرحله نهایی در گروه اول با ایران ، چین و سوریه هم گروه شده و اصلی ترین رقیت امیدهای کشورمان در راه صعود از گروه محسوب می شود بعد از چندین مرحله اردوهای آماده سازی در آلمان و اسپانیا از دو روز پیش آخرین اردوی خود را در ترکیه برپا کرده تا در ادامه بازی های دوستانه خود این بار به مصاف ایسلند برود. 

قطری ها با سرمربی اسپانیایی خود مدت هاست در اردو به سر می برند و در طول 9 ماه گذشته به مصاف تیم های قدرتمندی همچون ایرلند، آمریکا، امارات ، کویت ، صربستان، اسپانیا و ... رفته اند و قرار است در اردوی یک هفته ای ترکیه هم به مصاف ایسلند و ازبکستان بروند تا با آمادگی کافی گام به رقابت های قهرمانی آسیا بگذارند.

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه اعلام شده امیدهای ایران در دومین روز مرحله گروهی یعنی 25 دی ماه در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف قطر بروند که از این بازی به عنوان فینال زودهنگام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک یاد می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین