کد خبر: ۳۳۹۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

دستگیری اعضای 2 باند سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از متلاشی شدن دو باند سرقت و دستگیری هشت نفر از اعضای این باندها خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
شاهپور فلاحی امروز در گفت‌وگو با فارس از دستگیری اعضای دو باند سرقت در شهرستان ورامین خبر داد و اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و در پی تماس‌های شهروندان عزیز ورامین مبنی بر انجام سرقت‌های مختلف، به‌صورت جدی شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین قرار گرفت.

وی گفت: با تشکیل اکیپ‌های اطلاعاتی و عملیاتی و تقویت این نیروها و با شگردهای پلیسی که در 48 ساعات گذشته انجام شد توانستیم متهمان را شناسایی و دو باند سرقت به تعداد هشت نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین افزود: این باندها به‌صورت جداگانه مشغول به سرقت بوده و در بعضی از مواقع نیز سرقت به عنف داشتند که به یاری خدا همه این افراد شناسایی شدند.

وی بیان داشت: پس از تحقیقات اولیه قضایی و انتظامی این سارقان اعتراف به 33 فقره انواع سرقت خودرو، موتور سیکلت، دوچرخه، سرقت منزل و قطعات داخل خودرو و همچنین کیف قاپی بوده است.

فلاحی عنوان کرد: توانسته‌ایم همه مال باخته‌ها را شناسایی کرده و متهمان به مراجع قضایی تحویل داده شده اند و از مال باختگان نیز دعوت شده است تا اموالشان به آن‌ها بازگردانده شود.

وی گفت: سرقت‌های خشن ما طی ماه‌های گذشته به حداقل رسیده است و فقط سرقت‌های خورد را در شهرستان داریم که برای کاهش آن نیز برنامه‌های خوبی در نظر داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: برای کاهش سرقت‌های خورد به یک کمپ نیازمند هستیم تا بتوانیم اقدامات قانونی را انجام دهیم که این مورد نیز در حال پیگیری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین