کد خبر: ۳۳۹۷۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱

پاسخ وزیر دفاع به دستور مهم رئیس‌جمهور: توسعه توان موشکی را با قدرت ادامه می‌دهیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به دستور مهم رئیس‌جمهور مبنی بر ادامه سریع و جدی برنامه تولید انواع موشک‌های مورد نیاز نیروهای مسلح، که در پی سیاست‌های خصمانه آمریکا صادر شد، تاکید کرد که توسعه توان موشکی کشور با قدرت ادامه خواهد یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین دهقان با تاکید بر اینکه "توسعه توان موشکی را در چارچوب سیاست‌های دفاعی کشور با قدرت ادامه خواهیم داد"، خاطرنشان کرد: توان دفاعی ایران ضامن ثبات و امنیت منطقه است.

وی با اشاره به اینکه "توان موشکی و دفاعی ایران قابل مذاکره نیست"، افزود: ملت و نیروهای مسلح بر اساس اراده و تصمیم خود بدون توجه به اظهارات یا اقدامات دیگران، تقویت اقتدار دفاعی خود را با بکارگیری تمام امکانات و منابع بومی به پیش خواهد برد.

به گزارش ایسنا، وزیر دفاع ادامه داد: توان موشکی ایران هیچگاه به عنوان موضوع مذاکره با طرف آمریکایی نبوده و نخواهد بود و هیچ توقفی در برنامه طراحی و تولید موشک‌های بالستیک دفاعی بوجود نیامده است.

دهقان با اشاره به دستور اخیر حسن روحانی، خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات خصمانه اخیر آمریکا و تاکید ریاست محترم جمهوری، بر سرعت و گستردگی توان موشکی خود خواهیم افزود.

وی با تاکید بر اینکه "صنایع دفاعی کشور از توان فنی، انسانی و سازمانی قدرتمند برخوردار است"، افزود: متناسب با هر تهدیدی، تجهیزات و اقلام دفاعی را طراحی و تولید می‌کنیم و در اختیار نیروهای مسلح قدرتمندمان قرار می‌دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین