کد خبر: ۳۳۹۷۹۷
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱
در دیدار با رئیس دفتر رئیس‌جمهور

آیت‌الله علوی‌گرگانی: برجام مایه عزت و آبروی کشور شد

آیت‌الله العظمی علوی گرگانی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های رئیس‌جمهور و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در مسیر دستیابی به توافق با قدرت‌های جهانی، گفت: برجام مایه عزت و آبروی کشور شد.
آفتاب‌‌نیوز :
این مرجع تقلید در دیدار با محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شرایط حساس کشور در منطقه، بر لزوم رعایت اصول اخلاقی در رقابت‌های انتخاباتی از سوی کاندیداها و تلاش در جهت افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: در شرایط حساس کنونی باید بسیار هوشمندانه عمل کنیم، چراکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران درصدد خدشه‌دار کردن استقلال کشور هستند.

آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: باید به‌گونه‌ای رفتار شود که انتخابات با آرامش کامل انجام شود و همه کشورهای دنیا از این انتخابات الگو بگیرند.

نهاوندیان نیز در این دیدار به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» اشاره و ابراز امیدواری کرد که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وحدت‌افزا باشد و موجب ارتقاء همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه "دولت وظیفه خود را تضمین برگزاری انتخاباتی قانونی و سالم می‌داند"، اظهار کرد: شکوه انتخابات با حضور مردم حاصل می‌شود و مردم نیز در این خصوص از ارشادات و رهنمودهای علما و بزرگان دینی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: هدایت‌ها و ارشاد مراجع عظام تقلید در آستانه انتخابات به ایجاد هرچه بیشتر وحدت در جامعه کمک کرده و امیدواریم در انتخابات پیش رو علاقه و اعتماد مردم به نظام و کشور متجلی شود.

نهاوندیان در ادامه به رفع تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران در هفته‌های آینده اشاره کرد و گفت: با شکسته‌شدن تحریم‌ها افق‌های امیدبخشی پیش روی جامعه خواهد بود و لازمه این امر تشویق مردم به سرمایه‌گذاری است و دولت هم در این راستا می‌تواند با ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی، بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری‌ها را فراهم کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دولت از هیچ تلاشی برای پیشرفت و توسعه کشور فروگذار نخواهد کرد و امیدواریم با وحدت دولت و ملت به اهداف عالیه نظام برسیم.

وی با بیان اینکه "عزت و آبروی جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال اعتلا است"، افزود: با توجه به شرایط منطقه که در آتش فتنه می‌سوزد، جمهوری اسلامی ایران جایگاه امن مردم منطقه شده است و در حال حاضر بسیاری از کشورها به ایران چشم دوخته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین