کد خبر: ۳۳۹۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

بارش برف راه های جلفا در آذربایجان شرقی را بست

بارش برف همراه با کولاک، موجب انسداد جاده های شهری و روستایی شهرستان جلفا در آذربایجان شرقی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
بدنبال بارش برف از شامگاه پنجشنبه به صورت گسترده در جلفا، راه های این شهرستان از جمله محور جلفا - مرند و محور مرزی جلفا- نوردوز بسته شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی جلفا روز جمعه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: با بارش برف نیروهای راهداری با تمام امکانات و تجهیزات برف روبی در محورهای اصلی شهرستان مستقر شدند برای بازگشایی مسیرها اقدام کردند.

ایوب کنگری افزود: بارش برف همراه با کولاک مسیرگشایی را با کندی مواجه کرده و با این وجود تلاش برای بازگشایی تمام محورهای شهرستان با سرعت پیش می رود.

وی ارتفاع برف در نقاط برفگیر و مواصلاتی شهرستان را 30 سانتی متر اعلام و اضافه کرد: هم اکنون راه های بیش از 30 روستای این شهرستان به دلیل بارش سنگین برف بسته است که با اتمام بازگشایی مسیرهای اصلی برای بازگشایی محورهای روستایی اقدام خواهد شد.

کنگری از مسافران خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت لزوم، تجهیزات ایمنی و لباس گرم همراه خود داشته باشند.

به گزارش ایرنا، بارش برف هم اکنون در این شهرستان ادامه دارد و گزارش های مردمی در روستاهای سخت گذر حاکی از بارش برف و کولاک شدید است.

شهرستان جلفا با 56 هزار نفر در 125 کیلومتری شمال تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع و از طریق رودخانه ارس با جمهوری خودمختار نخجوان و جمهوری ارمنستان مرز مشترک دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین