کد خبر: ۳۳۹۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳

آیت‌الله شبیری‌زنجانی: تلاش برای تقویت وحدت ضروری است

آیت‌الله شبیری زنجانی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بر ضرورت تلاش برای تقویت وحدت، همدلی و انسجام ملی در کشور تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
این مرجع تقلید در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور با تقدیر از تلاش ها و خدمات دولت و مسئولان کشور برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ، به توافق هسته ای ایران و قدرت های جهانی اشاره و تاکید کرد: کوشش در مسیر خشنودی خداوند و خدمت به مردم نتیجه و نصرت قطعی بدنبال دارد.

آیت الله شبیری زنجانی توجه به مصالح و منافع ملی را حائز اهمیت برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا انتخابات آینده موجب تقویت وحدت و انسجام داخلی شود.

محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور نیز در این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهور و اعضای دولت به آیت الله شبیری‌زنجانی به موفقیت مذاکره کنندگان کشور با قدرت های جهانی اشاره کرد و گفت: با وجود برخی سنگ اندازی ها و فتنه‌افکنی‌ها از سوی دشمنان از جمله رژیم صهیونیستی، به امید خداوند در هفته های آینده شاهد برداشته شدن تحریم های ظالمانه و اجرای کامل برجام خواهیم بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور سپس به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: بسیار مهم است که در داخل کشور تمامی سلیقه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در جهت حفظ مصالح ملی حرکت کنند و انسجام در مقابله با دشمن بیرونی حفظ شود.

به گزارش ایسنا، نهاوندیان همچنین ضمن تشریح عملکرد دولت تدبیر و امید در دوسال گذشته گفت: همه بخش های دولت برای ادامه راه خود به دعای بزرگان و مراجع عظام تقلید محتاج هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین