کد خبر: ۳۳۹۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵

مایلی‌کهن: بعضی‌ها چاقوهای خود را از الان تیز می‌کنند

مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید ایران می‌گوید، شرایط برای تیم ملی امید در نبود چند بازیکن تاثیرگذار سخت شده است و عده‌ای از الان چاقوهای خود را تیز می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد مایلی‌کهن - مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید ایران - درباره وضعیت تیم ملی امید در آستانه اعزام به مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو اظهار کرد: وضعیت تیم خوب است، حدود یک هفته‌ای می‌شود که بازیکنان را در اختیار باشگاه‌های خود قرار داده‌ایم. البته وضعیت تا پیش از این مناسب بود، امروز چشمی هم در بازی استقلال و ملوان که کاپیتان و یکی از ارکان تیم‌مان محسوب می‌شود با مصدومیتی مواجه شده و این خبری خوبی برای ما نیست. این در حالی است که ما سه بازیکن لژیونرمان عزت‌اللهی، آزمون و جهانبخش را در اختیار نداریم.

او در این پاسخ به این سوال که با کنار گذاشتن احمد نوراللهی به علت غیبت در اردوی بندرعباس و مصدومیت چشمی و غیبت بازیکنان لژیونر، تکلیف خط هافبک تیم ملی امید چه می‌شود، تاکید کرد: کار برای ما سخت شده است. آنهایی که چاقوهای خود را برای بازگشت ما تیز کرده بودند، از الان آماده شده‌اند و در صورتی که در این مسابقات موفق نباشیم، می‌توانند با ما مقابله کنند و بگویند که این تیم امکانات زیادی داشته و باید حتما موفق می‌شده است. شرایط با 40 سال پیش قابل قیاس نیست اما یادمان نرود که این تیم ستاره‌ای ندارد، بلکه ما یک تیم ستاره داریم.

به گزارش ایسنا، مایلی کهن افزود: ما در مقاطعی با داشتن بازیکنانی نظیر علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، حامد کاویانپور، کریم باقری و... نتوانستیم به المپیک صعود کنیم؛ کما اینکه در بازی‌های آسیایی اینچئون با حضور بازیکنانی مانند مرتضی پورعلی‌گنجی، کاوه رضایی، محسن مسلمان، محمدرضا خانزاده و... بهترین نتایج تاریخ فوتبال را گرفته‌ایم! البته آن تیم تحت نظر مستقیم سرمربی تیم ملی بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین