کد خبر: ۳۳۹۹۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
نخستین توئیت رئیس‌جمهور در سال ٢٠١٦

در پیام تبریک سال‌نو میلادی/روحانی: به‌دنبال بهانه برای دوستی و صلح باشیم نه اختلاف

رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی، سالی پر از محبت برای همه آرزو کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در صفحه توئیت خود نوشت: در سال ٢٠١٦، به دنبال بهانه باشیم برای دوستی و صلح، نه فاصله و اختلاف. سالی پر از محبت و دوستی برای همه آرزومندم، عاری از خشونت و جنگ.

به گزارش آفتاب، پیش از این نیز محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پیام کوتاهی در توئیتر فرارسیدن سال نو میلادی را تبریک گفت و نوشت: «بیاید از تاریخ یاد بگیریم و موفقیت‌ها را تکرار کنیم، نه اشتباهات گذشته را. سال نو بر همگان مبارک.»

همچنین حسین جابر انصاری، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود به‌مناسبت در آغاز سال نو میلادی منتشر کرده، نوشته است: سال نو 2016 میلادی در حالی آغاز می شود که ملت فلسطین در پی دهه‌ها مبارزه آزادیبخش هنوز در آرزوی استقلال و رهایی از اشغال و پی آمدهای تروریسم دولتی اسرائیل به سر می‌برد.

جابر انصاری ادامه داد: منطقه غرب آسیا و در مقیاسی دیگر جهان نیز خسته از سیاست‌های مداخله‌جویانه، یکجانبه و خودسرانه قدرتهای بین‌المللی و امواج تروریسم و افراط‌گرائی کور همچنان گرفتار تبعات بحران‌های سیاسی و اجتماعی گسترده‌ای است که زمین و زمان را فرا گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
شهرونده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
0
0
اين همدلي و مهرباني و آزادي را بايد از خودمان شروع كنيم و بعد با قدرت به انتشار و ترويج و صدورش بپردازيم!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین