کد خبر: ۳۴۰۲۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

واکنش باشگاه پرسپولیس به حواشی مکانی

ظاهرا مبلغی که باشگاه نفت برای صدور رضایت نامه ستاره‌هایش خواسته بسیار سنگین است.
آفتاب‌‌نیوز : در شرایطی که انتشار تصاویر خصوصی سوشا مکانی برای او دردسر ساز شده و به همین دلیل هم دادسرای فرهنگ و رسانه دروازه‌بان جنجالی پرسپولیس را برای ادای توضیحات احضار کرده است، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس فعلاً تصمیم دارند که واکنشی به این اتفاق نداشته باشند.

به گزارش میزان، از آنجایی که این مشکل مکانی، مشکلی شخصی قلمداد می‌شود باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد دخالتی در آن داشته باشد.

* در شرایطی که شنیده می‌شود تیم خونه به خونه برای جذب ایمان صادقی به دروازه‌بان پرسپولیس پیشنهاد 200 میلیونی ارائه داده است اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به این باشگاه  نرسیده است. البته با توجه به احتمال محرومیت مکانی، صادقی ترجیح می‌دهد در پرسپولیس بماند.

* در حالی که در برخی از رسانه‌ها عنوان شده پرسپولیس به دنبال جذب علیرضا بیرانوند و وحید امیری است اما باشگاه پرسپولیس هیچ درخواست رسمی برای جذب این بازیکنان نداشته است. البته با توجه به اینکه این بازیکنان با باشگاه نفت قرارداد دارند برای حضور در پرسپولیس و دریافت رضایت نامه مشکل خواهند داشت. ظاهرا مبلغی که باشگاه نفت برای صدور رضایت نامه این بازیکنان خواسته بسیار سنگین است.

*  آندره پانادیچ به علت سرطان پدرش با باشگاه پرسپولیس تسویه حساب انجام داد و به کشورش سفر کرد اما برانکو نمی‌خواهد جانشینی برای پانادیچ منظور کند. واقعیت این است که هم برانکو و هم مسئولان باشگاه پرسپولیس خیلی امیدوار هستند که پانادیچ تا یکی ، دو ماه آینده به پرسپولیس برگردد.

* پیش از این روزهای یک‌شنبه جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شد اما امروز خبری از جلسه نیست.

* مصاحبه روز گذشته حسین عبدی و انتقاداتی که او به پرسپولیس داشته زیاد به مذاق برخی از مسئولان باشگاه خوش نیامده است. آنها معتقد هستند که در این برهه از زمان که پرسپولیس شرایط فنی خوبی دارد نباید چنین انتقاداتی از طرف اعضای هیئت مدیره از تیم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین