کد خبر: ۳۴۰۳۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

ضرب و جرح روحانی آمر به معروف با چاقو در مشهد

رییس کمیسیون نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تعدادی از ارازل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم، روحانی آمر به معروف و نهی از منکر را مورد ضرب و جرح قرار دادند.
آفتاب‌‌نیوز : علی‌اصغر لطفی با اعلام این خبر، اظهار کرد: حجت‌الاسلام حسین خادم‌ الخمسه، استاد حوزه علمیه مشهد، شب ۱۱ دی ماه، توسط مزاحم نوامیس مردم مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این روحانی هنگامی که با خانواده خود در حال عبور از میدان سپاد بود با ایجاد مزاحمت چند موتورسوار و یک راننده پراید برای یک زن جوان مواجه می‌شود که برای کمک به این زن گرفتار شده در حلقه مزاحمان، اقدام به نهی از منکر افراد مزاحم می‌کند که با ضرب و شتم و چاقوکشی این افراد مجروح می‌شود.

رییس کمیسیون نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: زن جوان با کمک روحانی آمر به معروف از دست مزاحمان رهایی می‌یابد، اما ضرب و شتم و چند ضربه چاقوی فرود آمده بر بدن این روحانی آمر به معروف از سوی ارازل و اوباش و شدت خونریزی‌ها، وی را راهی بیمارستان شهید کامیاب مشهد می‌کند.

لطفی با اشاره به اینکه این آمر به معروف بعد از بستری و چند عمل جراحی از بیمارستان مرخص شده است، عنوان کرد: پیگیری‌های لازم از طریق مراجع انتظامی و قضایی در حال انجام است تا با توجه به قانون جدید امر به معروف و نهی از منکر، حق و حقوق این آمر به معروف و ناهی از منکر ضایع نشود.

وی گفت: تیمی در حال شناسایی ضاربان هستند تا در اسرع وقت این افراد دستگیر شده و مجازات شوند تا درس عبرتی برای سایر ارازل و اوباش شود.

رییس کمیسیون نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد افزود: ظهر امروز به اتفاق تعدادی از مسئولان ذیربط و بسیجیان شهرداری مشهد برای عیادت از این روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر به منزل ایشان می‌رویم تا پیگیر حضوری این حادثه باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین