کد خبر: ۳۴۰۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

بیانیه استقلال در حمایت از عمران زاده و پاسخ ملوانی ها به آن

آفتاب‌‌نیوز : باشگاه استقلال در حمایت از حنیف عمران زاده مدافع خود بیانیه ای صادر کرد و ملوانی ها هم پاسخ این بیانیه را با بیانیه ای دیگر دادند.

پس از اتفاقات بازی ملوان - استقلال و فحاشی تعدادی از تماشاگران به حنیف عمران زاده، باشگاه استقلال طی بیانیه ای از مدافع خود حمایت کرد و البته باشگاه ملوان هم بیانیه ای صادر کرد و جواب بیانیه استقلالی ها را داد. حنیف عمران زاده پس از این مسابقه، مصاحبه ای تند هم انجام داده بود و ضمن انتقاد از هواداران ملوان، صحبت هایی هم علیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کرد.

سایت باشگاه استقلال در این مورد نوشت: متاسفانه در ادامه فحاشی‌های ادامه‌دار هواداران فوتبال در ورزشگاه تختی انزلی شاهد آن بودیم که روز جمعه در حالی که دو تیم فوتبال استقلال تهران و ملوان انزلی بازی جوانمردانه‌ای را برگزار کردند، سکوهای ملتهب این ورزشگاه اتفاقات ناشایستی را رقم زدند.

در جریان دیدار دو تیم در هفته هفدهم، هواداران منتسب به باشگاه ملوان از زمان گرم کردن بازیکنان استقلال شروع به فحاشی نسبت به برخی بازیکنان آبی پوش، به ویژه حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی کردند که این موضوع تا پایان مسابقه نیز ادامه یافت که با تلاش واحد روابط عمومی باشگاه استقلال، تمامی تصاویر این اتفاق زشت نیز ثبت شده است.

نکته جالب اما این است که پس از پایان مسابقه و در حالی که انتظار می‌رفت مسئولان ملوان ضمن عذرخواهی از باشگاه استقلال در صدد جبران این حادثه بر آیند، ضمن توجیه عملکرد هواداران خود بازیکنان استقلال را مسئول این اتفاق می‌دانند و مسئولان فدراسیون فوتبال نیز با چشم پوشی از حوادث رخ داده در ورزشگاه تختی انزلی تنها به تهدید بازیکن استقلال مبنی بر محرومیت او بسنده کرده‌اند.

باشگاه استقلال ضمن اعلام حمایت از مواضع بازیکنان خود انتظار دارد که فدراسیون با یک دید عقلایی و با توجه به گزارش ناظرین به این موضوع نگاه و قصاوت کند. همچنین امیدواریم باشگاه ملوان مسئولیت این اتفاقات را پذیرفته و به جای ایراد توجیهات عجیب و دور از واقعیت، به دنبال فرهنگ سازی و اصلاح وضعیت ورزشگاه تختی انزلی باشند.

سایت باشگاه ملوان هم در پاسخ به بیانیه استقلالی ها نوشت: با توجه به اظهارات بازیکن استقلال در رسانه ها و همچنین ادامه بیانیه روابط عمومی باشگاه استقلال، بر خود لازم دانستیم که اعلام کنیم فیلم تحریک هواداران و حرکت زشت حنیف عمران زاده موجود است و با توجه به اینکه در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم و نمی توانیم این حرکات زشت را منتشر نماییم روز گذشته این تصاویر را که باعث تحریک هواداران ملوان شد در اختیار کمیته محترم انضباطی قرار دادیم و امیدواریم که باشگاه استقلال به جای فرار رو به جلو و حمایت چشم بسته از بازیکن بی اخلاقش، با واقعیات کنار بیاید.

باشگاه ملوان بندرانزلی هیچوقت حامی بی اخلاقی و توهین نبوده و نیست و این را سوابق ۵۰ ساله این تیم در فوتبال ایران ثابت کرده است.

باشگاه ملوان برای مجموعه فرهنگی ورزشی استقلال تهران احترام ویژه قایل است و هیچگونه تمایلی برای پاسخگویی نداشت، اما برای تنویر افکار عمومی ملزم به انتشار این بیانیه شدیم و دیگر هیچ پاسخی برای این موضوع نخواهیم داد و منتظر رسیدگی کمیته محترم انضباطی در این مورد هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین